آشنایی با انواع ویدئو رزومه (رزومه ویدئویی)

ویدئو رزومه به عنوان جدیدترین نسل رزومه های کاری انواع مختلفی دارد. در این مقاله کاران با سه نوع ویدئو رزومه یا همان رزومه تصویری آشنا می شویم.

آشنایی با انواع ویدئو رزومه (رزومه ویدئویی)

در ویدئوی زیر از انواع ویدئو رزومه گفتیم و در ادامه با 3 روش ساخت رزومه ویدئویی آشنا می شویم:

1.ویدئو رزومه های حرفه ای(خودساز)

این شکل از ویدئو رزومه توسط خود کارجو و با دوربین سلفی موبایل ساخته می شود. برای ساختن ویدئو رزومه های خودساز، شما می توانید خیلی راحت جلوی دوربین موبایل تان قرار بگیرید، خودتان را معرفی کنید و از تحصیلات، سوابق شغلی، تجربیات و توانمندی هایتان بگویید. اگر چنین توانایی را دارید به راحتی می توانید یک ویدئو رزومه ساده و در عین حال حرفه ای بسازید. برای ساختن این نوع ویدئو رزومه این مطلب را ببینید.

2.ویدئو رزومه های اسلایدی

اگر با جلوی دوربین قرار گرفتن راحت نیستید و مهارت های ارتباطی در شغل شما زیاد مهم نیست، ساختن ویدئو رزومه به صورت اسلایدی و به کمک برنامه های ویرایش ویدئویی موبایل یک گزینه خوب برای ساختن ویدئو رزومه ای مناسب شماست. برای ساخت ویدئو رزومه اسلایدی می توانید از پاور پوینت روی کامپیوتر شخصی یا نرم افزار kinemaster روی موبایل هم استفاده کنید.
یک نمونه ویدئو رزومه اسلایدی را می توانید از اینجا ببینید.

همین حالا ویدئو رزومه تان را از اینجا آپلود و ثبت کنید

3.ویدئو رزومه های برندینگ شخصی

اگر در شغل خودتان تخصصی خاصی دارید، خیلی حرفه ای هستید و یا می خواهید به عنوان یک مشاور و متخصص ارشد خودتان را معرفی کنید، پیشنهاد می کنیم برای ساختن ویدئو رزومه از نوع ویدئوهای برندینگ شخصی استفاده کنید. این ویدئوهای بسیار حرفه ای توسط تیم متخصص ویدئو رزومه کاران و در استودیوی ویژه ساخت ویدئو رزومه صورت می گیرد که از این طریق می توانید با ما در تماس باشید.

بیشتر بخوانید:

چرا ویدئو رزومه بسازیم؟

در ویدئو رزومه چه نکاتی را بگوییم؟

 

نظرات و پاسخ‌های شما
برای ثبت نظر وارد شوید
آگهی‌های شغلت رو قبل از بقیه ببین!