ثبت آگهی استخدام رایگان

اگر به دنبال ثبت آگهی استخدام رایگان هستید در این مقاله می توانید با نحوه ثبت آگهی استخدام رایگان آشنا شوید و مناسب ترین رزومه ها را دریافت کنید.

ثبت آگهی استخدام رایگان

پلت فرم کاریابی آنلاین کاران به شما این امکان را می‌دهد که طبق اصول درست نوشتن یک آگهی استخدام، یک آگهی استخدام حرفه ای بنویسید.

بهترین روش درج آگهی استخدام، روش اینترنتی است. شما می‌توانید آگهی استخدام‌تان را در سایت های کاریابی ثبت کنید و به راحتی استخدام اینترنتی رایگان انجام دهید. برای ثبت آگهی استخدام رایگان در کاران ابتدا باید در سایت کاران ثبت نام کنید، به محض باز شدن سایت پاپ آپ ثبت نام برای شما نمایش داده می شود. با وارد کردن شماره تلفن و سپس کد ارسال شده مراحل ثبت نام را پیش ببرید.

 

اگر داری استخدام میکنی با 40 درصد تخفیف آگهی تو ثبت کن کد تخفیف jobad40

 

از بالای صفحه سمت راست بر روی دکمه‌ ثبت آگهی استخدام کلیک کرده و سپس نوع آگهی خود را انتخاب کنید، اگر برای شرکت و یا سازمانی در حال درج آگهی استخدام هستید، آگهی استخدام شرکتی را انتخاب کنید. اگر در حال ثبت آگهی استخدام برای اصناف مانند مغازه ها، آرایشگاه ها،فروشگاه ها، املاک و ... هستید آگهی استخدام اصناف را انتخاب کنید. اگر به دنبال استخدام باغبان برای خانه تان، یا پرستار کودک برای فرزندتان هستید از آگهی استخدام شخصی استفاده کنید.

بعد از انتخاب بسته‌ دلخواهتان روی خرید بسته کلیک کنید.در صفحه جدید تک آگهی شرکتی را انتخاب کنید و در پایین صفحه دکمه پرداخت را بزنید. در صفحه پیش فاکتور خرید بسته، روی دکمه کد تخفیف دارید کلیک کنید و کد تخفیف karangift را در باکس وارد کنید حالا هزینه ثبت آگهی استخدام برای شما رایگان شده است و می توانید آگهی استخدامتان را به راحتی ثبت کنید.

برای نوشتن یک آگهی استخدام جذاب، مهم ترین مسئله متن آگهی استخدام است. نوشتن پاراگراف‌های طولانی باعث ابهام در آگهی استخدامی شما می‌شود کاران به شما کمک می‌کند بخش‌های مختلف آگهی استخدام‌تان را به صورت مورد به مورد، دسته‌بندی شده بنویسید. بعد از وارد کردن مهارت های مورد نیاز و سایر نیازمندی هایتان به صفحه بعد بروید و اطلاعات شرکت را وارد کنید و در آخر آگهی‌تان را ثبت کنید. اگر برایتان ممکن است، حدود حقوق مورد نظرتان و مزایای شرکت‌تان را در آگهی استخدام‌تان ذکر کنید با این کار کارجویان بیشتری جذب آگهی استخدامی شما می‌شوند.

بیشتر بخوانید :

چطور یک آگهی استخدام جذاب بنویسیم؟

نحوه نوشتن قرارداد کاری + نمونه قرارداد استخدام تمام وقت.

اصول ثبت آگهی استخدام.

بهترین روش ها برای مصاحبه استخدامی آنلاین در ایران.

نظرات و پاسخ‌های شما
برای ثبت نظر وارد شوید
آگهی‌های شغلت رو قبل از بقیه ببین!