نمونه رزومه صندوقدار

نمونه رزومه صندوقدار را ببینید و با نحوه نوشتن رزومه یک صندوقدار آشنا شوید.

نمونه رزومه صندوقدار

اکثر کارفرماها برای استخدام صندوق دار علاوه بر آشنا بودن فرد با نرم افزارهای موجود حسابداری، به عواملی چون دقت و تمرکز بالا و قابل اعتماد بودن توجه می کنند.

اگر می خواهید در شغل صندوقداری استخدام شوید بهتر است با نرم افزارهایی که معمولا با اسم نرم افزارهای فروشگاهی حسابداری معروف هستند آشنا باشید.

برای نوشتن رزومه صندوقدار حتما باید علاوه بر وارد کردن اطلاعات عمومی‌تان مثل سال و محل تولد، شماره تماس و معرفی آدرس، نیاز است که سوابق تحصیلی، شغلی و فهرست مهارت‌هایتان مثل آشنایی با اکسل را هم ذکر کنید.

 

 

اگر دنبال کار میگردی یا میخوای موقعیت بهتری پیدا کنی در عرض چند دقیقه رزومه ات رو بساز

 

 

در رزومه صندوقدار و در بخش مهارت ها می‌توانید به آشنایی و تسلط کار با انواع نرم‌افزارهای حسابداری و ارزیابی سیستم ها تسلط در محاسبه روان اعداد و حل مسائل پیچیده اشاره کنید.

در تصویر زیر می‌توانید نمونه رزومه یک صندوقدار را ببینید. برای دریافت فایل با کیفیت نمونه رزومه صندوقدار اینجا کلیک کنید.

نمونه رزومه صندوقدار

رزومه ساز آنلاین کاران در ساخت رزومه صندوقدار، حتی مهارت‌ها و دوره‌های آموزشی موردنیاز را به شما پیشنهاد می‌کند که در صورت برخورداری، در رزومه‌تان وارد کنید.

 

همین الان آگهی های استخدامی رااز تمام کاریابی ها یکجا در کاران ببین

 

یک پیشنهاد عالی برای حرفه‌ای‌تر شدن رزومه صندوقدار این است که نتیجه تست‌های شخصیت شناسی‌تان را در فایل رزومه قرار دهید. تست‌های شخصیت شناسی زیادی هستند که به پربارتر شدن رزومه و معرفی توانمندی‌های شما کمک می‌کنند. نتایج تست‌هایی مانند هوش هیجانی، تست هوش گاردنر و تست تحمل استرس از جمله این آزمون‌ها هستند.مثلا مطابق تست MBTI بهترین شخصیت برای استخدام صندوقدارISFP است. شما می‌توانید با تست MBTI کاران متوجه شوید چقدر برای شغل صندوق دار مناسب هستید

نظرات و پاسخ‌های شما
برای ثبت نظر وارد شوید
آگهی‌های شغلت رو قبل از بقیه ببین!