چطور هوشمندانه کار کنیم؟!

حتما درباره هوشمندانه کار کردن و کار سخت خیلی شنیده اید. اما خیلی وقت ها کار سخت لزوما به معنی موفق شدن نیست. در واقع سخت کار کردن زمانی به موفقیت ختم می شود که بدانیم داریم هوشمندانه تلاش می کنیم.

چطور هوشمندانه کار کنیم؟!

خیلی وقت ها آنقدر درگیر کار هستیم که از اصل مهم هوشمندان کار کردن غافل می شویم!  نباید هرگز فراموش کنیم که مهم ترین ابزار کاری ما، ذهن ماست؛ بنابراین باید با تقویت ذهن و تغییر یکسری عادات، هوشمندانه کار کردن را جایگزین سخت کار کردن کنیمگاهی لازم هست از کارهای روزانه فارغ شویم و به ابزارها و شیوه های انجام کارهایمان ، دقیق تر نگاه کنیم. همیشه روش های بهتری برای انجام کارها وجود دارد.

 

مهارت هایی که برای موفقیت شغلی به آن نیاز دارید

برای هوشمندانه کار کردن لازم است که :

1. درباره روش‌های جدید انجام کارها مطالعه کنیم.

2. هر 90 دقیقه، کوتاه استراحت کنیم.

3. از افراد هوشمند الگوبرداری کنیم.

4. کارها را یکی پس از دیگری انجام بدیم.

5. عوامل حواس پرتی را از اطرافمان برداریم.

6. هر شب برای فردا برنامه ریزی کنیم.

می دانستید "اصل گرایی" هم یکی از راز و رمزهای هوشمندانه کارکردن و موفقیت شغلی است؟ پیشنهاد می کنیم این مقاله را از دست ندهید.

شما چه روش های دیگری برای هوشمندانه کار کردن می شناسید؟

بیشتر بخوانید:

هوش هیجانی چه تاثیری بر موفقیت شغلی شما دارد؟

با آزمون های شخصیت شناسی کاران خودتان را بهتر بشناسید و به موفقیت شغلی برسید

تست هوش گاردنر چیست و چه کاربردهایی دارد؟

۱۰ جمله ممنوعه که آدم های باهوش در محیط کار نمی گویند!

 

نظرات و پاسخ‌های شما
برای ثبت نظر وارد شوید
آگهی‌های شغلت رو قبل از بقیه ببین!