کدام مشاغل در شب عید پر رونق هستند

خیلی از مشاغل در روزهای پیش از عید نوروز درآمد بالایی دارند و معمولا هم در همین روزهای عید ظاهر می شوند. در این مقاله کاران از پرونق ترین و پردرآمدترین شغل های دم عید گفتیم.

کدام مشاغل در شب عید پر رونق هستند

شغل های شب عید انواع و اقسام مختلفی دارند که روزهای آخر سال ظهور می کنند. این شغل ها یا محصول کارخانه ها و کارگاه ها هستند یا به شکل کسب و کارهای خانگی به بازار آنلاین و حضوری راه پیدا می کنند و درآمد خوبی هم دارند؛ آنقدر که برخی شغل‌ ثابتشان را رها کرده و برای چند هفته اخر سال به این مشاغل نوروزی رو می آورند.

در ادامه چندتا از پرفروش ترین و پررونق ترین مشاغل شب عید را می شناسید.

بازار داغ وسایل هفت سین و عید

یکی از پر درآمد ترین مشاغل نوروزی فروش ظروف هفت سین است. برخی از این هفت سین ها با قیمت های بالا به فروش می رسند زیرا خیلی ها حاضرند برای یک هفت سین خاص و متفاوت هزینه بالایی پرداخت کنند. برای خرید وسایل و ظروف هفت سین دیگر نیازی نیست فقط به مغازه ها و بازارهای سنتی بروید؛ کافی است سری به اینستاگرام و یا فروشگاه های اینترنتی بزنید تا ببینید برای هر سلیقه و بودجه ای ست های نوروزی هفت سین قابل خریداری است.

بازار پرفروش دکوراسیون داخلی

فروش و تولید محصولات دکور منازل هم از جمله مشاغل پر طرفدار روزهای اسفند ماه محسوب می‌شود. خیلی ها علاقمندند برای تکمیل خانه تکانی، دکور خانه‌ها را نیز تغییر دهند همین موضوع باعث می شود کار مجریان و فروشندگان دکوراسیون داخلی در شب عید حسابی رونق بگیرد.

 

عجیب و غریب ترین مشاغل ایران را بشناسید

 

فروشندگان اسکانس های نو

فروشندگان اسکناس نو در روزهای پیش از نوروز درآمد بالایی دارند چون خیلی ها علاقه‌مندند پول نو عیدی بدهند؛ به همین دلیل سراغ افرادی می‌روند که با دریافت هزینه ای پول‌نو در اختیارشان می‌گذارند.

اسکناس نو

پرورش ماهی قرمز

از دیگر مشاغل پر رونق نوروز، پرورش دهندگان ماهی قرمز هستند و همچنین آکواریوم سازان در روزهای عید به کسب درآمد میلیونی می رسند.

پرورش ماهی قرمز

بازار پرفروش شیرینی های خانگی

گرچه شیرینی های حاضر قنادی ها طرفداران خودشان را دارند اما پخت شیرینی خانگی در انواع گوناگون و با قیمت‌های مختلف مخصوصا از طریق کانال های آنلاین یکی از مشاغل پرتقاضای شب های عید نوروز است.

شیرینی خانگی

بازار پرتقاضای چاپ

یکی از مشاغل بسیار پر درآمد در روزهای پایانی سال چاپخانه ها هستند که با چاپ سر رسید و تقویم و بروشورهای تبلیغاتی شرکت ها و موسسات و سازمان ها درآمدهای بسیار بالایی کسب می کنند.

چاپخانه

جراحی و خدمات زیبایی؛ همیشه در اوج

درست است که بازار کار خدمات زیبایی و آرایشی و حتی خدمات پزشکی زیبایی همیشه پررونق است اما  کسب و کار آرایشگر ها و ناخن کار ها به اندازه یک پزشک زیبایی در شب عید پررونق می شود؛ "سال نو، چهره نو" شعار تبلیغاتی خیلی از پزشکان زیبایی و مشاغل خدمات آرایشی بهداشتی است که طرفداران زیادی هم دارد.

جراحی زیبایی

 

شما چه مشاغل پردرآمدی در روزهای پیش از عید می شناسید؟

 

بیشتر بخوانید:

مشاغل شب عید را بشناسید

آشنایی با پردرآمدترین مشاغل ویژه بانوان

 

نظرات و پاسخ‌های شما
برای ثبت نظر وارد شوید
آگهی‌های شغلت رو قبل از بقیه ببین!