تمام فرصت های استخدامی با اپلیکیشن کاران روی گوشی شما

اپلیکیشن کاران ویژه کارجویان، یک برنامه کاربردی برای استخدام شماست که به سادگی روی موبایلتان نصب می شود. این اپلیکیشن، تمام امکانات سایت کاران برای کارجویان را دارد.

تمام فرصت های استخدامی با اپلیکیشن کاران روی گوشی شما

راهنمای گام به گام اپلیکیشن کارجویی کاران

به کمک اپ کارجویی کاران، شما می توانید به سادگی یک رزومه شغلی بسازید؛ جدیدترین فرصت های شغلی از تمام سایت های آگهی را یکجا در اپلیکیشن کاران ببینید و برای استخدام، درخواست همکاری ارسال کنید.

در اپلیکیشن کاران، شما می توانید به کمک سرویس "خبرم کن" از آخرین آگهی های استخدام مرتبط با شغل خود آگاه شوید. در این اپ، با استفاده از امکان "معرفی ام کن" رزومه شما به صورت خودکار در صورت تناسب با آگهی استخدام کاران، برای کارفرمای حاضر در سایت، ارسال می شود.

 

 اگر دنبال کار می گردید و رزومه مناسبی ندارید همین حالا به سادگی یک پروفایل حرفه ای بسازید

 

در ادامه با امکانات و نحوه کار با اپلیکیشن کارجویی کاران آشنا می شوید:

۱.اپلیکیشن کارجویی کاران را چگونه نصب کنم؟

اپ کاران ویژه کارجویان را به راحتی می توانید به کمک روش های زیر روی موبایلتان، دانلود و نصب کنید:

اپلیکیشن کارجویی کاران

سایت کاران:

شما می توانید اپلیکیشن کارجویی کاران را به صورت مستقیم از فوتر سایت کاران در بخش انتهای صفحه اصلی روی موبایل تان دریافت کنید.

 

اگر بیکار شده اید همین حالا تمام فرصت های استخدامی منتظر شما هستند

 

گوگل پلی:

کافی است در نوار جستجوی گوگل پلی (google play) نام karan را جستجو کنید. اپلیکیشن با لوگوی سبز و بنفش کاران را دریافت و نصب کنید.

کافه بازار :

اگر در نوار جستجوی کافه بازار، نام فارسی یا انگلیسی کاران را جستجو کنید، می توانید به راحتی کاران را ببینید و دریافت کنید.

مایکت:

با جستجوی انگلیسی و فارسی نام کاران در مایکت، اپلیکیشن کارجویی کاران را در دسترس شماست.

اپلیکیشن کارجویی کاران

۲.یک رزومه سریع و حرفه ای بسازید

پس از اینکه اپلیکیشن کارجویی کاران را نصب کردید، اولین قدم، ساختن پروفایل یا همان رزومه تان است. در بخش پروفایل شما می توانید به سرعت، اطلاعات شخصی تان را وارد کنید و حتی یک عکس مناسب رزومه هم آپلود کنید. سپس در بخش های دیگر مانند مشاغل موردعلاقه، مهارت ها،زبان های خارجی، سوابق شغلی و تحصیلی، دوره های آموزشی و پژوهش ها و افتخارهایتان اطلاعات لازم را وارد کنید.

در همین بخش شما، گزینه ویدیو رزومه را می بینید؛ ویدیو رزومه یک ویدیوی کوتاه یک یا چند دقیقه ای است که شما با موبایل از خودتان می گیرید؛ در این ویدیو خودتان را به صورت کوتاه معرفی می کنید؛ این فایل ویدیویی، مکمل خوبی برای رزومه شماست که در این بخش به راحتی قابل آپلود است.

وقتی رزومه تان را تکمیل کردید، از گزینه "مشاهده پروفایل" می توانید فایل رزومه تان را به صورت کامل ببینید و در قالب یک فایل pdf با سه طرح متفاوت، دانلود کنید.

۳.جدیدترین آگهی های مرتبط با رزومه تان را ببینید

شما می توانید فرصت های استخدامی موردنظرتان را از بخش "آگهی های امروز کاران" در قسمت خانه اپلیکیشن، جستجو کنید. کافی است در نوار جستجو ، عنوان شغلی دلخواهتان را وارد کنید. موتور هوشمند جستجوی آگهی های استخدامی کاران، تمام فرصت های شغلی مرتبط را از سراسر وب جمع آوری می کند و به شما نشان می دهد. به سادگی می توانید با کلیک روی هر فرصت شغلی موجود در کاران، درخواست همکاری ارسال کنید. البته برای سایر موقعیت های شغلی لازم است درخواست همکاری در منبع آگهی استخدامی پیگیری کنید.

اپ کاران

۴.از فرصت های شغلی سریع تر مطلع شوید

اپلیکیشن کاران امکانات ویژه ای برای استخدام سریع شما دارد.سرویس هایی مانند "خبرم کن" و "معرفی ام کن " در بخش داشبورد اپ به همین منظور طراحی شده اند که در ادامه با کاربرد هریک آشنا می شوید:

آشنایی با سرویس خبرم کن

به کمک این سرویس شما از طریق پیامک و ایمیل از جدیدترین آگهی های استخدامی موردنیازتان مطلع می شوید. به دلیل دریافت آگهی ها در اسرع وقت از طریق این سرویس، شما می توانید در کمترین زمان ممکن استخدام شوید و دیگر نیازی نیست به تمام سایت های کاریابی سر بزنید. برای آشنایی با سرویس خبرم کن می توانید اینجا کلیک کنید.

آشنایی با سرویس معرفی ام کن

با خرید بسته معرفی ام کن، شما به همه کارفرمایان مرتبط با رزومه شغلی تان که در سایت کاران حضور دارند اعلام می کنید که آماده استخدام هستید. از طریق فعال کردن این سرویس رزومه شما در سریع ترین زمان ممکن در دسترس کارفرمایان قرار می گیرد.

برای آشنایی با سرویس معرفی ام کن می توانید اینجا کلیک کنید.

۵.درخواست های همکاری خود را چک کنید

اگر می خواهید بدانید تاکنون برای چه فرصت های شغلی درخواست همکاری ارسال کرده اید، می توانید به بخش "درخواست های من" در داشبورد اپ مراجعه کنید. این قسمت به شما می گوید که برای چه آگهی های استخدامی درخواست ارسال کرده اید و حتی متوجه می شوید که آیا رزومه شما توسط کارفرما دیده شده یا خیر.

۶.لیست خریدهای خود را چک کنید

فهرست تمام خریدهای بسته ای خود از کاران را می توانید در بخش خریدهای داشبورد ببینید. صورت حساب خریدها و اطلاعات مربوط به زمان و مبالغ خرید بسته های تبلیغاتی شما در این بخش قابل دیدن است.

 

بیشتر بخوانید:

معرفی موتور جستجوگر مشاغل کاران

با تست های خودشناسی کاران، نقاط قوت و ضعف تان را بشناسید

آنلاین در مصاحبه های استخدامی شرکت کنید

 

نظرات و پاسخ‌های شما
برای ثبت نظر وارد شوید
آگهی‌های شغلت رو قبل از بقیه ببین!