کارمند اداری بیمارستان

با وظایف و میزان حقوق کارمند اداری بیمارستان آشنا شوید.

کارمند اداری بیمارستان

 

مهم ترین وظیفه یک کارمند اداری در بیمارستان، انجام وظایف امور اداری و دفتری است. کارمندان بخش اداری بیمارستان ها معمولا وظایفی همچون پاسخگویی به تلفن، تایپ اسناد و نامه‌ها، دفترداری، کار با دستگاه‌های اداری و بایگانی اسناد و مدارک و .... را بر عهده دارند. با این حال شرح وظایف یک کارمند با توجه به مجموعه ای که در آن بیمارستان استخدام شده تعریف می شود  و ممکن است متفاوت باشد در ادامه با برخی از وظایف یک کارمند اداری در بیمارستان آشنا می‌شوید:

  • شرکت در کمیته های بیمارستانی
  • نظارت بر امور واحد بایگانی جهت اجرای صحیح بایگانی اداری و حفظ مکاتبات
  • نظارت بر امور کار دبیرخانه و ماشین‌نویس جهت ثبت صحیح نامه‌های وارده و خارجه
  • هماهنگی امور واحدهای کارگزینی ،دبیرخانه، بایگانی، نقلیه، خدمات، نامه رسانی و (طبق دستورالعمل بیمارستان)
  • نظارت دقیق بر اشتغال کلیه افراد بیمارستان جهت اقدامات اداری و پرسنلی
  • توجه کامل به مستندات و دستورالعمل‌های سیستم مدیریت کیفیت
  • اتخاذ تدابیر لازم به منظور حسن انجام هدف های مورد نظر
  • انجام سایر امور محوله با توجه به درخواست ما فوق

 

اگر میخوای بدونی برای چه شغلی مناسبی در تست شخصیت شناسی کاران شرکت کن

 

حقوق کارمند اداری در بیمارستان:

حقوق کارمند اداری در بیمارستان ها، متغیر است. با این حال درآمد یک کارمند اداری در بیمارستان می تواند از حقوق پایه وزارت کار تا حدود 5 میلیون تومان با توجه به سابقه کاری، میزان کارانه و حتی نوع قرداد که در بیمارستان اهمیت دارد به این صورت که کارمند به طور پاره وقت و یا تمام وقت، شیفتی، شیفت شبانه باشد پرداخت می‌شود. در حال حاضر حقوق یک کارمند اداری در بیمارستان ها  در سال 1400، تا حدود 6 میلیون تومان برآورد شده است.

 

بیشتر بخوانید:

نمونه رزومه کارمند اداری و آگهی های استخدامی کارمند اداری

نظرات و پاسخ‌های شما
برای ثبت نظر وارد شوید
آگهی‌های شغلت رو قبل از بقیه ببین!