نمونه رزومه مهندس شیمی و آگهی های استخدام مهندس شیمی

نمونه رزومه مهندس شیمی را ببینید و با نحوه نوشتن رزومه یک مهندس شیمی آشنا شوید.

نمونه رزومه مهندس شیمی و آگهی های استخدام مهندس شیمی

 

یکی از نکات اصلی نوشتن رزومه، که در نوشتن رزومه مهندس شیمی هم اهمیت زیادی دارد این است که برای چه عنوان شغلی و چه شرکتی درخواست می‌فرستید،مهندسان شیمی می‌‌‌توانند در صنایع مختلف مانند صنایع شیمیایی، غذایی، دارویی، نساجی، نفت و گاز و پتروشیمی، معدنی، انرژی و تقریبا در هر کارخانه تولیدی استخدام شوند. یک مهندس شیمی می‌‌‌تواند با کسب تجربه بیشتر در رده‌‌‌های نظارتی و مدیریتی مثل ناظر تولید، مهندس طراح، مدیر بخش تحقیق و توسعه یا حتی مدیر یک کارخانه هم استخدام شود.بنابراین رزومه مهندس شیمی باید براساس رده شغلی و حوزه کاری شرکت مورد نظر نوشته شود.

مهارت های تخصصی مهندسی شیمی که در استخدام مهندس شیمی مورد توجه قرار میگیرند و برای داشتن یک رزومه مهندس شیمی حرفه‌ای لازم اند شامل : Hysys، ASPEN ONE، FLUENT، FEMLAB، OLGA،MATLAB هستند.

در بین مهارت های نرم، برقراری ارتباط موثر با دیگران،حل مسئله، برنامه ریزی و سازماندهی، مدیریت پروژه، کار تیمی برای یک رزومه‌ی مهندس شیمی ایده آل لازم هستند. در صورتی که با هریک از این مهارت ها آشنایی دارید حتما در رزومه‌تان به آن ها اشاره کنید چون به رزومه‌تان اعتبار می‌بخشند.

اگر میخواهید با شغل مهندسی شیمی و وظایف آن بیشتر آشنا شوید این مقاله می‌تواند برایتان مفید باشید.

در تصویر زیر می توانید یک نمونه رزومه مهندس شیمی را ببینید.برای دریافت فایل با کیفیت اینجا کلیک کنید.

نمونه رزومه مهندس شیمی

اگر دنبال یک رزومه ساز آنلاین می گردید رزومه ساز کاران به شما کمک می کند یک رزومه مهندس شیمی حرفه ای برای خودتان بسازید.کافی است یک ثبت نام فوری انجام دهید.

رزومه ساز آنلاین کاران در ساخت رزومه مهندس شیمی ، حتی مهارت ها و دوره های آموزشی موردنیاز را به شما پیشنهاد می کند که در صورت برخورداری، در رزومه تان وارد کنید.

 

اگر دنبال کار میگردی یا میخوای موقعیت بهتری پیدا کنی در عرض چند دقیقه رزومه ات رو بساز

 

برای نوشتن رزومه مهندس شیمی بهتر است از نقاط قوتتان شروع کنید و آن ها را در بالای رزومه ‌تان ذکر کنید. و به این نکته توجه کنید که اطلاعات تماس‌تان حتما در دسترس باشد.  

 

به پادکست کاران درباره رزومه گوش دهید

 

در این مقاله درباره نکات کلی نوشتن رزومه بیشتر بخوانید.

 

همین الان آگهی های استخدامی رااز تمام کاریابی ها یکجا در کاران ببین

 

اگر میخواهید با نحوه‌‌ی استخدام مهندس شیمی بیشتر آشنا شوید این مقاله میتواند برایتان مفید باشد.

اگر دوست دارید رزومه حرفه ای تری داشته باشید می‌توانید نتیجه آزمون های شخصیت شناسی‌تان مثل آزمون هوش هیجانی،MBTI، آزمون هوش چند گانه و ... را به رزومتان پیوست کنید.

مثلا مطابق تست شخصیت شناسی MBTI بهترین شخصیت برای استخدام مهندس شیمی INTJ است. شما می توانید با تست MBTI کاران متوجه شوید چقدر برای استخدام مهندس شیمی مناسب هستید.در کاران این امکان را دارید که نتیجه تست های شخصیت شناسی‌تان را به رزومه‌تان پیوست کنید.

همه‌ی تست های شخصیت شناسی کاران را اینجا ببینید.

همچنین میتوانید در یک ویدیو یک دقیقه‌ای خودتان را معرفی کنید، و رزومه‌تان را به صورت خلاصه شرح دهید و در قالب ویدیو رزومه به کارفرما ارائه دهید.

برای آشنایی بیشتر با ویدیو رزومه و نحوه ساخت ویدیو رزومه این مقاله می‌تواند کمکتان کند.

 

نظرات و پاسخ‌های شما
برای ثبت نظر وارد شوید
آگهی‌های شغلت رو قبل از بقیه ببین!