متقاضیان وام اشتغال ثبت نام کنند

سامانه ثبت طرح‌های متقاضیان وام اشتغال فراگیر و روستایی با عنوان "کارا" کار خود را آغاز کرده است.

متقاضیان وام اشتغال ثبت نام کنند

به گزارش خبرگزاری ایسنا، مدیر پروژه‌های سرمایه‌گذاری اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با اعلام این خبر گفت: سامانه ثبت طرح‌های متقاضیان وام اشتغال فراگیر و روستایی با عنوان "کارا" (https://kara.mcls.gov.ir) در سال ۱۳۹۸ کار خود را آغاز کرده است. متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغال فراگیر و اشتغال روستایی و عشایری می‌توانند با مراجعه به این سامانه درخواست خود را با ثبت مشخصات لازم ثبت کنند.

 

متقاضی عزیز وام مشاغل خانگی، دریافت این وام زمان بر هست؛ ولی ناامید نباش با رزومه ساز کاران می تونی یک رزومه خوب برای خودت بسازی وسریع استخدام بشی‌.

 

دنبال استخدام در چه شغلی هستید؟ در آگهی های استخدامی سراسر وب با این لینک جستجو کنید

نحوه استفاده از وام مشاغل خانگی در سال ۹۹

به گفته رامین اسدی این سامانه از دو بخش تسهیلات اشتغال فراگیر و تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری تشکیل شده که متقاضیان هر بخش را ساماندهی می‌کند. با راه‌اندازی سامانه کارا، کلیه کارآفرینان و سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به فعالیت در امور روستایی کشور امکان معرفی طرح‌های خود از طریق این سامانه را به دست آورده و مراحل ثبت نام و دریافت وام خود اشتغالی را دنبال می‌کنند.

بیشتر بخوانید :همه آنچه متقاضیان مشاغل خانگی باید بدانند

مدیر پروژه سرمایه گذاری در طرح‌های اشتغال فراگیر و روستایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره تسهیلات اشتغالی ادامه داد:از زمان راه اندازی این سامانه تاکنون، حدود ۶ هزار میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است که مرحله اول و دوم ارائه این وام‌ها را تشکیل می‌دهد.

توجه: سایت کاران صرفا جهت آگاهی کاربران این خبر را اطلاع رسانی کرده است؛ هیچ ارتباطی به وزارت کار و دستگاه های تابعه آن نداشته و طبیعی است که مسئولیتی نیز در قبال رسیدگی به موضوع وام اشتغال خانگی ندارد.

بیشنر بخوانید:

پررونق ترین و پردرآمدترین مشاغل ایران در سال ۹۹ را بشناسید

افزایش سقف وام مشاغل خانگی تا ۵۰ میلیون تومان در دوران کرونا

 کاران چگونه مشکل بیکاری شما را حل می کند؟

بیشتر بخوانید: افراد بیکار به سامانه آنلاین بیکاری مراجعه کنند

نظرات و پاسخ‌های شما
برای ثبت نظر وارد شوید
آگهی‌های شغلت رو قبل از بقیه ببین!