رزومه تان را برای هر آگهی شغلی ارسال نکنید!

ساختن رزومه و فرستادن آن برای آگهی های شغلی اولین قدم برای استخدام شدن است اما زمانی که از بیکاری مستاصل شده‌اید ممکن است بخواهید برای استخدام به هر نحوی، رزومه‌تان را برای هر آگهی شغلی ارسال کنید؛ آگهی‌هایی که حتی ممکن است چندان با سوابق حرفه ای و تحصیلی شما مطابقت نداشته باشد. این موضوع در بلند مدت قطعا برای آینده شغلی شما خطرناک است چراکه ممکن است از شما یک تصویر غیرحرفه ای در نگاه مدیران و کارفرمایان بسازد!

رزومه تان را برای هر آگهی شغلی ارسال نکنید!

 

فراموش نکنید اغلب مدیران از کانال های مختلف برای انتشار آگهی و دریافت رزومه استفاده می کنند؛مشاهده رزومه شما به دفعات، این پیغام را به کارفرما می رساند که شما به هر شکل ممکن می خواهید فقط استخدام شوید؛ طبیعی است که چهره حرفه ای تان در نگاه مدیران مخدوش می شود؛ به همین دلیل حتی اگر برای یک موقعیت شغلی هم مناسب باشید ممکن است رزومه تان را رد کنند.

 

به پادکست کاران درباره رزومه گوش دهید

 

.به جای ارسال رزومه‌ برای تعداد زیادی از شرکت‌ها و موقعیت‌های شغلی بی ربط، فرصت‌های استخدامی را به خوبی بررسی و مطالعه کنید و تنها رزومه تان را برای فرصت های شغلی مرتبط ارسال کنید. کاریابی آنلاین کاران آماده است تا متناسب با رزومه تان، مناسب ترین فرصت های شغلی را به شما معرفی کند، کافی است ابتدا رزومه تان را در کاران بسازید.

 

 

با رزومه ساز آنلاین رایگان کاران، یک رزومه خوب و حرفه ای بسازید.

 

حتی اگر می خواهید از فرصت های استخدامی مناسب تان با خبر شوید می توانید سرویس "خبرم کن" کاران را فعال کنید تا تمام موقعیت های استخدامی مرتبط با رزومه تان را روی ایمیل و پیامک دریافت کنید. از طرف دیگر شما می توانید با جستجو در موتور جستجوی آگهی های استخدامی کاران تمام آگهی های استخدامی  را از تمام کاریابی ها یکجا ببینید؛ فقط کافی است عنوان شغلی مدنظرتان را سرچ کنید و برای آگهی های استخدامی رزومه بفرستید.

 

بیشتر بخوانید:

به پادکست کاران درباره رزومه گوش دهید

7 گام ساخت رزومه حرفه ای

ویدئو رزومه چیست و چگونه ویدئو رزومه بسازیم؟

نظرات و پاسخ‌های شما
برای ثبت نظر وارد شوید
آگهی‌های شغلت رو قبل از بقیه ببین!