فرصت های شغلی با شما تماس می گیرند! (آشنایی با سرویس "معرفی ام کن" کاران)

اگر به عنوان یک کارجو مدام به دنبال موقعیت های استخدامی هستید، ما می توانیم شما را برای استخدام معرفی کنیم. سرویس "معـــــرفی‌ام کن " کاران به تمام کارجویان امکان می دهد تا در سریع ترین زمان به موقعیت های استخدامی و کارفرمایان معرفی شوند

فرصت های شغلی با شما تماس می گیرند! (آشنایی با سرویس "معرفی ام کن" کاران)

 

روش معمول بسیاری از سایت های کاریابی این است که شما باید بعد از ورود به سایت، با دیدن آگهی های شغلی رزومه تان را ارسال کنید. تجربه کار با اغلب این سایت ها نشان داده که کمتر از ۱۰درصد، شانس تماس با شما از طرف کارفرما وجود دارد که به مصاحبه استخدامی دعوت شوید.

یکی از راه های جدیدی که می توان به کار گرفت تا موقعیت های شغلی و در واقع کارفرمایان بتوانند متقاضیان کار را در اسرع وقت پیدا کنند، این است که به صورت هدفمند رزومه های افراد را دریافت کنند.

سرویس "معرفی‌ام کن" کاران ، راه حل جدیدی برای تمام کارجویان است که به آنها اجازه می دهد در کمترین زمان ممکن به موقعیت های استخدامی و کارفرمایان معرفی شوند.

برای استفاده از این سرویس شما می توانید رزومه تان را در سایت کاران ثبت کنید، سپس، سرویس آماده به کار را برای خودتان فعال کنید.

 

اگر بیکار شده اید فرصت های شغلی کاران را از دست ندهید

 

با فعال کردن این سرویس، رزومه کاری شما در اسرع وقت به تمام آگهی های شغلی روز و البته مرتبط با مهارت ها و توانایی های شما ارسال می شود.به این ترتیب به مدت ۱۰ روز کارفرمایان می توانند در لحظه، رزومه شما را دریافت کنند؛ کافی است در حین ساختن رزومه،پروفایل خود را دقیق و کامل پر کرده و حتما شغل مورد علاقه و مهارت های خود را در فایل رزومه تان درج کنید.همین حالا می توانید بسته معرفی‌ام کن را از این لینک فعال کنید.

 

بیشتر بخوانید:

چگونه یک رزومه حرفه ای بسازیم؟

تمام فرصت های استخدامی با اپلیکیشن کاران روی گوشی شما

 با چه نوع رزومه ای می توانیم استخدام شویم؟ 

۶ اشتباهی که نمی گذارد شما استخدام شوید!

 

نظرات و پاسخ‌های شما
برای ثبت نظر وارد شوید
آگهی‌های شغلت رو قبل از بقیه ببین!