آگهی های کارآموزی و استخدام

اگر سابقه‌ شغلی ندارید و به دنبال آگهی های استخدام کارآموزی می‌گردید، خواندن این مقاله کاران را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

آگهی های کارآموزی و استخدام

برای شروع هر شغلی می توانید با یک دوره کارآموزی شروع کنید. قبل از شروع کارآموزی بهتر است مهارت های شغل مورد علاقه‌تان را بررسی کرده و درباره شرح وظایف آن تحقیق کنید. 
برای یادگرفتن مهارت های شغلی کارآموزی، می‌توانید در دوره های آموزشی موسسات خصوصی و حتی دوره های آنلاین شرکت کنید و یا به صورت خودآموز مطالعه و مهارت آموزی کنید.
قدم بعدی برای استخدام شدن ساخت رزومه است، با ساخت یک رزومه خوب شانس شما برای استخدام شدن بالا می‌رود، شاید ندانید چطور باید یک رزومه استاندارد بسازید، ساخت رزومه تکنیک های خاص خود را دارد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم.رزومه ساز آنلاین کاران به شما کمک میکند یک رزومه استاندارد بسازید.

 

اگر دنبال کار میگردی یا میخوای موقعیت بهتری پیدا کنی در عرض چند دقیقه رزومه ات رو بساز

 

بعد از ساخت رزومه به دنبال موقعیت های شغلی کارآموزی بگردید و برای آن ها درخواست همکاری بفرستید. نگران پیدا کردن آگهی های استخدام کارآموزی نباشید فرصت های کارآموزی زیادی در سراسر وب وجود دارند که شما می‌توانید همه آن ها را یکجا در کاران ببینید. 

 

همین الان آگهی های استخدامی رااز تمام کاریابی ها یکجا در کاران ببین

 

استخدام شدن بعد از دوره کارآموزی یکی از دغدغه های کارآموزان است، پس بهتر است راجع به شرکت موردنظرتان اطلاعاتی داشته باشید و در دوره کارآموزی سعی کنید خودتان را ثابت کنید. البته یادتان نرود که هدف از کارآموزی چیست! هدف دوره کارآموزی کسب مهارت های لازم و آشنایی شما با محیط کار است.پس حتی اگر دوره کارآموزی‌تان به استخدام ختم نشد امیدتان را از دست ندهید.چراکه شما فردی با تجربه کار در زمینه مورد علاقه‌تان هستید و می‌توانید راحت تر در شغل دلخواه‌تان استخدام شوید. البته کارآموزی با حقوق بسیار رایج است و بسیاری از شرکت ها هنگام استخدام کارآموز برای او حقوق مشخصی در نظر می‌گیرند و او را بیمه می‌کنند.

در رزومه چه بنویسیم؟
در ابتدای رزومه باید اطلاعات فردی مثل نام و نام خانوادگی، شماره تماس و راه های ارتباطی دیگر مثل ایمیل و ... را ذکر کنید. بهتر است اطلاعات تماس شما در دسترس باشد.
در ادامه می‌توانید به سوابق تحصیلی و مهارت هایتان اشاره کنید. به یاد داشته باشید که نقات قوتتان را در ابتدای رزومه بیاورید، اگر سابقه شغلی  خوبی دارید بهتر است در ابتدا به سوابق شغلی‌تان اشاره کنید، اگر از دانشگاه به نامی فارغ التحصیل شده اید بهتر است در ابتدا به سوابق تحصیلی‌تان اشاره کنید و اگر مهارت های بالایی دارید، آن ها را در ابتدای رزومه‌تان بیاورید. به یاد داشته باشید که در رزومه‌ کاری حتما به مهارت های نرم تان مثل کار تیمی، مهارت های ارتباطی، فن بیان و ... هم اشاره کنید.
در رزومه‌ شغلی می‌توانید به سابقه پروژه هایی که انجام داده‌اید و حیت یا افتخاراتی که کسب کرده‌اید اشاره کنید. اگر در زبان های خارجی مهارت دارید حتما در رزومه‌تان ذکر کنید. و همین طور از دوره هایی که گذرانده‌اید غافل نشوید، آن ها می‌توانند رزومه شما را حرفه‌ای تر کنند.
شما می‌توانید در رزومه تان آدرس شبکه های اجتماعی مرتبط با شغل‌تان را هم ذکر کنید مثل لیندکین، گیت هاب و یا آپارات.

 

نسل جدید رزومه ها چه کمکی به استخدام شما می‌کند ؟
نسل جدیدی از رزومه ها به روی کار آمده اند که ویدئو رزومه یا همان رزومه ویدیویی نام دارند. شاید با خودتان بگویید که اصلا ویدئو رزومه چیست؟ و چرا باید ویدئو رزومه بسازیم؟ ویدئو رزومه یک ویدئوی کوتاه است  که در واقع همان فیلم رزومه کاری شماست و شما بازیگر آن هستید . در رزومه ویدوئویی از سوابق شغلی و تحصیلی، مهارت های شغلی، دوره هایی که گذرانده اید می گویید.
در رزومه های ویدئویی درست مانند زمانی که شما به مصاحبه حضوری رفته‌اید توضیحاتی درباره خودتان می دهید و از تجربیاتتان می گویید و می توانید نقاط قوتتان را پررنگ تر نشان دهید. البته که رزومه ویدئویی جای یک مصاحبه ای حضوری را نمی گیرد چون بسیار کوتاه است. ولی در رزومه های تصویری شما می توانید اعتماد بنفس و فن بیانتان را به کارفرما نشان دهید و با او ارتباط برقرار کنید. با همین رزومه‌ ویدئویی کوتاه شما می توانید کارفرما را برای استخدامتان تحت تاثیر قرار دهید. قطعا کارفرما به نحوه صحبت کردن، تن صدا و نوع پوشش تان دقت خواهد کرد پس این موارد را در نظر داشته باشید. رزومه های ویدئویی انواع مختلفی دارند شما می توانید خودتان به راحتی یک رزومه ویدئویی بسازید و آن را با ابزار های ساده ویرایش کنید و جلوه حرفه ای تری به آن بدهید، انواع ویدئو رزومه شامل موارد زیر می‌شوند :

رزومه ویدئویی خودساز ساده.
رزومه ویدئویی خودساز نیمه حرفه ای.
ویدئو رزومه حرفه ای برای برندینگ شخصی‌تان.

 

بیشتر بخوانید :

استخدام کارآموز

همه آنچه باید در رابطه با نوشتن رزومه بدانید.

ویدئو رزومه چیست؟

کارآموزی با حقوق

نظرات و پاسخ‌های شما
برای ثبت نظر وارد شوید
آگهی‌های شغلت رو قبل از بقیه ببین!