استخدام نانوایی

در کاران آگهی‌های استخدام نانوا را از همه کاریابی ها ببینید،درباره شغل نانوایی بخوانید و با وضعیت استخدام نانوا و حقوق نانوایی بیشتر آشنا شوید.

استخدام نانوایی

شغل نانوایی یکی از مشاغلی است که افراد زیادی از جامعه مستقیم و غیر مستقیم به آن وابسته هستند. نانواها با طبخ و تولید انواع نان، مایحتاج روزمره مشتریان خود را فراهم می کنند.


برای استخدام در شغل نانوایی نیازی به مدرک دانشگاهی نیست ولی داشتن مهارت‌هایی نظیر تنوع در پخت انواع نان و نحوه صحیح طبخ نان و استفاده درست از تجهیزات نان پزی و همچنین داشتن برخورد خوب با مشتریان برای استخدام در نانوایی اهمیت زیادی دارد.
 

 

اگر داری استخدام میکنی با 40 درصد تخفیف آگهی تو ثبت کن کد تخفیف jobad40

 

کار و فعالیت در مجاورت تنور داغ نانوایی مخصوصا در فصل تابستان این شغل را سخت و طاقت فرسا کرده است، بنابراین کارجویانی که به دنبال استخدام در نانوایی هستند باید تحمل سرکار داشتن با آتش و تماس مستقیم با حرارت را داشته باشند.
حداقل افرادی که در یک نانوایی استخدام می شوند بین 3 تا 4 نفر هستند.

 

همین الان آگهی های استخدامی رااز تمام کاریابی ها یکجا در کاران ببین


حداقل دستمزد روزانه کارگران نانوایی در ساعت عادی قانون کار بدون سابقه کار یکسال در سال 1400 روزانه مبلغ 885165 ریال است، به علاوه مزایای حین و پایان کار شامل حق مسکن، بن‌کارگری، حق اولاد در صورت شرایط استحقاق، عیدی وپاداش، حق سنوات خدمت و ذخیره مرخصی استحقاقی وسایر فوق‌العاده‌های مربوطه در صورت انجام اضافه کاری، نوبت کاری، شب‌کاری، جمعه‌کاری تعطیل‌کار است، البته به گفته برخی از کارگران نانوایی در زمان استخدام نانوا از سوی بسیاری از کارفرمایان قول پرداخت حداقل دستمزد طبق قانون کار داده می‌شود اما رعایت نمی‌کنند و بسیاری از کارگران با دستمزد ناچیزی به ناچار در نانوایی‌ها استخدام و مشغول به کار می‌شوند.

 

بیشتر بخوانید :

همه چیز درباره شغل نانوا .

همه چیز درباره شغل آشپز.

با تست MBTI کاران شغل مورد علاقه تان را پیدا کنید.

نظرات و پاسخ‌های شما
برای ثبت نظر وارد شوید
آگهی‌های شغلت رو قبل از بقیه ببین!