استخدام برنامه نویس Flutter

اگر می خواهید یک برنامه نویس Flutter استخدام کنید, و یا می خواهید برنامه نویس Flutter  شوید. در این مقاله کاران درباره نکات استخدام و میزان حقوق و دستمزد یک  برنامه نویس  فلاتر بیشتر بدانید.

استخدام برنامه نویس Flutter

این روزها با ظهور گوشی های هوشمند و پیشرفت روزافزون آن ها تقاضا برای استخدام برنامه نویس موبایل هم افزایش پیدا کرده است. دو سیستم عامل محبوب گوشی های هوشمند اندروید و IOS  هستند که شرکت‌ها اغلب علاقه دارند برنامه‌هایشان را روی هر دو پلتفرم عرضه کنند. 

چطور برنامه نویس Flutter شویم ؟

فلاتر یک فریم ورک (Frame Work)  برپایه زبان Dart  است. که بیشتر برای برنامه نویسی موبایل استفاده می‌شود. برای برنامه نویسی موبایل دو راه پیش رو دارید، می‌توانید به صورت نیتیو (native)  برنامه نویسی کنید یا به سراغ فریم ورک های کراس پلتفرم (Cross-platform)  بروید.

فلاتر یک فریم ورک کراس پلتفرم است که به شما امکان نوشتن برنامه ای را می‌دهند که برای هردو سیستم عامل اندروید و IOS مناسب باشد و نیازی نیست برای هر سیستم عامل برنامه‌ای جداگانه بنویسید، یک برنامه توسعه یافته توسط این فریم ورک بر روی هردو سیستم عامل قابل اجرا خواهد بود.

برای یادگیری فلاتر بهتر است قبل از هرچیز با فضای توسعه اپلیکیشن های موبایلی آشنایی پیدا کنید و بعد به سراغ یادگیری زبان برنامه نویسی Dart بروید. بعد از آن می‌توانید به سراغ یادگیری Flutter بروید برای این کار می توانید از سایت رسمی Flutter  و ویدئو های آموزشی کمک بگیرید.

در ادامه با توجه به مهارت هایی که کسب کرده‌اید می توانید با رزومه ساز آنلاین کاران یک رزومه‌ای حرفه ای برای خودتان بسازید.
بعد به دنبال آگهی های استخدامی بگردید و برای آن ها درخواست بفرستید.

 

همین الان آگهی های استخدامی رااز تمام کاریابی ها یکجا در کاران ببین

 

 

درآمد برنامه نویس Flutter چقدر است ؟

حقوق برنامه نویس فلاتر با توجه به سابقه کاری، سطح مهارت برنامه نویسی و مسئولیت مورد پذیرش در سال 1400 از حقوق پایه وزرات کار تا  7میلیون تومان برای سابقه کاری زیر 3 سال متغیر است که این رقم در صورت داشتن سابقه کار بیشتر قابل مذاکره است.

 

چطور یک برنامه نویس فلاتر استخدام کنیم؟

اگر به دنبال استخدام برنامه نویس Flutter هستید باید به نکات مختلفی توجه کنید. ابتدا به این سوال پاسخ دهید که آیا هدفتان استخدام برنامه نویس با حقوق بالا است که تجارب بالایی داشته باشد یا هدفتان استخدام یک برنامه نویس مبتدی و آموزش دادن به او است. حتی ممکن است به دنبال استخدام کارآموز فلاتر  باشید.بعد از آن باید نوع همکاری تان را مشخص کنید، استخدام برنامه نویس فلاتر دورکاری در حال حاضر محبوبیت بالایی دارد و بسیاری از برنامه نویسان مایل هستند به صورت دورکاری با شرکت ها همکاری داشته باشند. همچنین استخدام برنامه نویس فلاتر پروژه ای ممکن است نیاز شما را برطرف کند.

برای استخدام برنامه نویس فلاتر حتما باید انتظارات‌تان را مشخص کنید.قبل از این کار بهتر است درباره استخدام و بازار کار برنامه نویسی تحقیق کنید و بیشتر بدانید. برای تعیین کردن وظایف این موقعیت شغلی بهتر است با مدیر فنی مجموعه مشورت کنید.

چطور آگهی استخدام برنامه نویس Flutter ثبت کنیم؟

شما می توانید به سراغ ثبت آگهی استخدامی در سایت های کاریابی بروید، اگر می‌خواهید آگهی استخدامی جذابی داشته باشید مزایای کار در مجموعه‌تان را در آگهی ذکر کنید و اگر برایتان مقدور است میزان حقوق و دستمزد را هم اضافه کنید. ساعت کاری، میزان سابقه کاری و مهارت های فنی جزو ملزومات یک آگهی استخدامی برنامه نویس است.بهتر است اطلاعاتی راجع به شرکت هم در آگهی استخدامی‌تان بدهید و شرح وظایف برنامه نویس را هم مشخص کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که توضیحات بیشتر باعث می‌شود کارجویان بیشتری به آگهی‌تان جذب شود.  

 

اگر داری استخدام میکنی با 40 درصد تخفیف آگهی تو ثبت کن کد تخفیف jobad40

 

لیست محبوب‌ترین دوره‌های برنامه نویسی وب  را مشاهده کنید.

چطور با یک برنامه نویس فلاتر مصاحبه کنیم؟

در مصاحبه استخدامی برنامه نویس فلاتر حتما باید یک داور فنی مسلط بر نیازمندی های استخدامیتان حضور داشته باشد تا کارجو را از لحاظ فنی ارزیابی کند. میتوانید برای ارزیابی بیشتر کارجو برای او یک پروژه کوچک تعریف کنید.

سوالات عمومی در مصاحبه استخدامی برنامه نویس فلاتر:

 اغلب با تیم های چند نفره مشغول به کار بوده اید؟

در زمانی که با مدیر فنی اختلاف نظر دارید، چه میکنید؟

چه موضوعی در محیط کاری قبلی تان موجب پیشرفت شما بود؟

وضعیتی را بیان کنید که در آن یک مانع بزرگ برای تکمیل یک پروژه به وجود آمده است. چگونه با آن کنار آمدید؟ چه گام هایی را بردید؟

 کمی در مورد تجربه ای که در آن شما مجبور بودید تکنولوژی جدیدی را در کار یاد بگیرید بگویید.

چگونه مهارتهای برنامه نویسی خود را تا به امروز حفظ می کنید و با چه روش هایی آن را ارتقا می دهید؟

سوالات تخصصی در مصاحبه استخدامی برنامه نویس فلاتر:

-آیا از source controller  ها مانند Git استفاده کرده اید؟

-آیا تجربه کار با زبان های برنامه نویسی Native مثل Kotlin، Java، swift را داشته اید؟ (هدف از این سوال این است که اگر در پروژه نیاز به استفاده از ویژگی های سیستم عامل بود، توسعه دهنده ی فلاتر بتواند مساله را حل کند)

-از چه state management هایی و کجا استفاده می کنیم؟

-تجربه توسعه یک library یا component اختصاصی را داشته اید؟

-آیا تجربه ی تست فنی محصول را داشته اید؟ (مثلا unit test)

سایر سوالات فنی برای استخدام برنامه نویس فلاتر وابسته به پروژه و نیازمندی های آن است. اگر سوال دیگری به نظر شما مفید است در قسمت نظرات به خواننده های این مقاله پیشنهاد دهید.

 

بیشتر بخوانید :

همه چیز درباره شغل برنامه نویس.

پنج مشکل شغل برنامه نویسی را بشناسید.

استخدام برنامه نویس موبایل.

استخدام برنامه نویس اندروید.

 

نظرات و پاسخ‌های شما
برای ثبت نظر وارد شوید
آگهی‌های شغلت رو قبل از بقیه ببین!