نمونه آگهی استخدام برنامه نویس

اگر با عنوان کارفرما به دنبال استخدام یک برنامه نویس توانمند هستید در این مقاله کاران می توانید یک نمونه متن آگهی استخدام برنامه نویس ببینید و با نکات استخدام برنامه نویس بیشتر آشنا شوید.

نمونه آگهی استخدام برنامه نویس

حتما شما هم شنیده اید جذب و استخدام برنامه نویس ها کار ساده ای نیست اما با توجه به اینکه هر روز تقاضا برای استخدام برنامه نویس ها بیشتر می شود نکات ساده زیر در نوشتن متن آگهی استخدام برنامه نویس تا مصاحبه شغلی به شما کمک می کند راحت تر بتوانید برنامه نویس جذب کنید:

  • حتما در عنوان آگهی به شاخه موردنظر برنامه نویسی اشاره کنید.

برنامه نویسی شاخه ها و حوزه های مختلفی دارد؛ بنابراین انتخاب عنوان مناسب برای آگهی استخدام برنامه نویس مشخص می کند شما دقیقا در کدام حوزه به دنبال نیروی متخصص هستید. مثلا دنبال استخدام برنامه نویس وب هستید؟ یا یک برنامه نویس اندروید؟  اگر زبان برنامه نویسی مورد نیازی را که می خواهید در آگهی ذکر کنید باعث می شود آگهی استخدامی شما اثر بخش تری داشته باشید.

  • نوشتن شرح کلی وظایف و مهارت های موردنیاز را فراموش نکنید.

بعد از درج عنوان باید به شرح موقعیت شغلی برنامه نویس بپردازید. در شرح فرصت شغلی الزاماتی مثل نام شرکت، شهر و محدوده محل کار، نوع شرایط کاری مثل استخدام برنامه نویس تمام وقت، استخدام برنامه نویس پاره وقت، دورکاری، پروژه ای و کارآموزی و ... کاملا ضروری است.

در بخش مهارت های تخصصی و عمومی برای استخدام برنامه نویس حتما لازم است به صورت دقیق عنوان کنید دنبال چه مهارت ها و در چه سطحی هستید. اگر جزئیاتی مثل داشتن مدرک تحصیلی یا دانشگاهی در کنار مهارت ها برایتان مهم است حتما باید در متن آگهی استخدام برنامه نویس به آن اشاره کنید.خیلی از شرکت ها در کنار مهارت ها و شرح وظایف تخصصی، مهارت های عمومی مورد نیاز یک برنامه نویس مثل کار تیمی و ارتباطات بین فردی و البته به آشنایی کافی با زبان های خارجی مورد نیاز هم اشاره می کنند.

  • نوشتن شرایط اختصاصی و امکانات و مزایا و همچنین راه های تماس و معرفی شرکت متن اگهی شما را جذاب تر می کند.

در قسمت نهایی متن آگهی استخدام برنامه نویس می توانید اشاره کوتاهی به حوزه فعالیت شرکت کنید و همچنین توضیحاتی مثل مزایای ویژه ای که محیط کارتان دارد را اشاره کنید. مثلا اگر شرکت شما می تواند امکان دورکاری و یا ساعت کاری شناور دارد حتما در این بخش به آن اشاره کنید. خیلی از شرکت ها ترجیح می دهند اگر محدودیت یا شرایط ویژه ای مثل محدودیت سنی یا جنسی برای استخدام دارند در همین بخش متن آگهی استخدام عنوان کنند. اگر شرکت یا سازمان شما در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام یا لینکدین فعال است پیشنهاد می کنیم آدرس این شبکه ها را در پایان آگهی استخدامی برنامه نویس ذکر کنید؛ این موضوع تاثیر زیادی در معرفی و شناخت بهتر محیط کار شما در نظر یک برنامه نویس دارد.

 

نمونه متن‌های آگهی استخدام برنامه نویس

در ادامه می توانید یک نمونه آگهی استخدام برنامه نویس ببینید:

استخدام برنامه نویس ارشد جاوا در شرکت نرم افزاری هوشمند در تهران

الزامات:

جنسیت:فرقی نمی کند

سابقه کاری: دو تا پنج سال

تاهل:فرقی نمی کند

وضعیت خدمت:مهم نیست

نحوه همکاری:تمام وقت

مهارت ها:

مسلط به برنامه نویسی جاوا

مسلط به SQL Server

مسلط به Result Web Service

آشنایی با Massage Brokers

آشنایی با معماری DDD

آشنایی با زبان انگلیسی

توضیحات:

شرح وظایف شغلی:

 برنامه نویسی و انجام تسک های مشخص شده در جلسات فنی

شرکت در جلسات و ارائه راه حل

بررسی و تست کدهای دیگر افراد گروه

همکاری با گروه عملیات

شرایط:

ساعت کاری 8 تا 17

 پنجشنبه ها تعطیل

مزایا:

دارای بیمه تکمیلی

وسیله ایاب ذهاب

شما می توانید رزومه های شغلی خود را به آدرس ایمیل......... ارسال کنید.

به نظر شما چه نکات مهمی باید در متن آگهی استخدام یک برنامه نویس حتما عنوان شود؟

بیشتر بخوانید:

7نکته برای ساخت یک آگهی استخدامی ویدئویی حرفه ای

ویدئو آگهی استخدامی چیست و چه کاربردی دارد؟

نظرات و پاسخ‌های شما
برای ثبت نظر وارد شوید
آگهی‌های شغلت رو قبل از بقیه ببین!