ویدئو آگهی استخدامی چیست و چه کاربردی دارد؟

تا به حال اسم ویدئو آگهی استخدامی به گوشتان خورده؟ ویدئو آگهی استخدامی نسل جدید آگهی های شغلی است و یک فیلم کوتاه تبلیغاتی درباره شرکت و نیاز استخدامی کسب و کار شماست.در این مقاله کاران با نکات ساخت یک آگهی استخدامی ویدئویی بیشتر آشنا می شویم.

ویدئو آگهی استخدامی چیست و چه کاربردی دارد؟

ویدئو آگهی استخدامی چیست و چه کاربردی دارد؟

ویدئو آگهی استخدامی یا همان Video job ads به جای متن آگهی استخدامی می تواند در عرض چند دقیقه یک تصویر خوب و حرفه ای از محیط کار و نیاز شغلی شرکت شما ایجاد کند.

 فیلم آگهی استخدامی قطعا خیلی بیشتر و تاثیرگذار تر از آگهی های سنتی، توجه کارجویان را برای استخدام جلب کند. این ویدئوی کوتاه حتی می تواند یک تبلیغ حرفه ای برای برندینگ و تبلیغ محیط کاری شما باشد.

آگهی استخدامی ویدئویی چه مزیتی دارد؟

زمانی که کارجویان به جای دیدن یک متن خشک و رسمی، فیلمی کوتاه درباره محیط کار یک شرکت و فرصت های شغلی آن می بینند قطعا بیشتر ترغیب می شوند که در این شرکت استخدام شوند؛ به همین خاطر زمانی که یک آگهی استخدامی تصویری می سازید شانس تان برای دریافت رزومه ها بیشتر می شود.

در آگهی استخدامی ویدئویی چه بگوییم؟

در فیلم کوتاه یک آگهی استخدامی ویدئویی که می تواند بین 1 یا 2  دقیقه باشد، شما می توانید به عنوان مدیر منابع انسانی یا مدیر تیم در ابتدا یک معرفی کوتاه از شرکت و تیم همکاران و برند و محصولات و خدمات داشته باشید.

در بخش دوم می توانید به نیازمندی استخدامی شرکت اشاره کنید، از سمت کاری موردنظر و شرح وظایف و مهارت های کارجوی موردنظرتان بگویید.

در بخش سوم به امکانات و مزایای استخدام در این شغل، فضای کاری و حتی آینده شغلی آن اشاره کنید.در این قسمت از آگهی استخدامی ویدئویی می توانید صحبت های یکی از همکاران تیم درباره کار کردن در شرکت را پخش کنید.

 برای دیدن یک نمونه ویدئو آگهی استخدامی، آگهی شرکت جاجیگا در ویدئوی زیر نمونه یک آگهی استخدامی ویدئویی جالب است:

برای آشنایی با نکات مهم ساخت یک آگهی استخدامی ویدئویی، مقاله 7 نکته ضروری برای ساخت یک آگهی استخدامی ویدئویی را بخوانید.

بیشتر بخوانید:

آشنایی با انواع رزومه های ویدئویی و نحوه ساخت آنها

چطور یک آگهی استخدامی جذاب و خاص تهیه کنیم؟

چگونه با روش های نوین استخدام بهترین ها را جذب کنیم؟

 

نظرات و پاسخ‌های شما
برای ثبت نظر وارد شوید
آگهی‌های شغلت رو قبل از بقیه ببین!