همیشه به یاد داشته باشید برای رسیدگی به رفتار منابع انسانی در هر مجموعهای باید حرفهای عمل کرد و همیشه برای حفظ و نگهداری نیروی انسانی بیشترین تلاش را انجام داد.
ولی اگر با کارمندی در ارتباط هستید که باعث نارضایتی و اخلال در انجام کارها در محیط کار شده و باعث میشود سرعت کارها کاهش یابد و شما را به عنوان یک مدیر و یا رهبر از اهدافتون دور کرده بهتر است در ابتدا با یک نامه اخطار، نارضایتی خود را نسبت به عملکرد کارمند اعلام کنید.
نمونه نامه عدم رضایت کارمند معمولا به این شرح است:
برای دانلود فایل Word نمونه نامه عدم رضایت کارمند اینجا را کلیک کنید
به نام خدا
تاریخ........
شماره نامه......
جناب آقای/سرکار خانم.....
به شماره پرسنلی........
موضوع اخطار به دلیل...........
با توجه به رفتارها و انجام امور به خلاف مقررات در محیط کار بدینوسیله به شما اخطار میشود که در رعایت نظم و رفتار مناسب و شایسته سازمانی توجه بیشتری داشته باشید.
بدیهی است در صورت عدم تغییر در عملکرد شما تصمیمات جدیتری اتخاذ خواهد شد.
نام مدیر و یا سرپرست
بیشتر بخوانید: