استخدام منشی

اگر می خواهید به عنوان یک منشی حرفه ای استخدام شوید در این مقاله کاران با بازار استخدام منشی بیشتر آشنا شوید.

استخدام منشی

با تغییر دنیای کار و استخدام و تبدیل شدن ۷۰ درصد کارها به مشاغل اداری نیاز به کارکنان دفتری از جمله استخدام منشی افزایش یافته است. به همین جهت در آگهی های استخدامی تقاضا برای جذب منشی بیشترین بخش را به خود اختصاص می دهد.نمونه رزومه منشی را می توانید از اینجا ببینید.

درآمد حاصل از شغل منشی در یک بازه دقیق قرار نمی گیرد و بستگی به وظایف منشی در سطح سازمان و یا شرکت دارد. قطعا درآمد یک منشی در یک مطب با درآمد یک منشی در یک سازمان بزرگ یکسان نخواهد بود.

 

میزان تجربه و سابقه کار و داشتن مهارت از عوامل موثر دیگر برای تعیین حقوق و درآمد شغل منشی است. که بر اساس آن ممکن است حقوق منشی افزایش پیدا کند، به طور مثال اگر منشی درزمینهٔ بازاریابی، تبلیغات وظایفی دارد پس باید متناسب با انرژی‌ و .زمانی که برای این کار اختصاص می‌دهد حقوق منشی را افزایش داد

منشی

میزان درآمد برای منشی در سال 1400به عنوان یکی از مشاغل حوزه دفتری و اداری حداقل حقوق مصوب وزارت کار است و برای دیدن آخرین تغییرات دستمزد سال 1400اینجا کلیک کنید. ولی برای منشی هایی که با سابقه اند و کارهای تخصصی هم انجام می دهند تا دو برابر این مبلغ نیز افزایش می یابد. جالب است بدانید منشی ها با اینکه کارهای دفتری می کنند اما در اکثر موارد رزومه های دقیقی ندارند. برای ساخت یک رزومه خوب اینجا کلیک کنید.

 برای آشنایی بیشتر با وظایف و موقعیت شغل منشی اینجا کلیک کنید .

تست آنلاین مهارت های منشی

اگر این مطلب برای شما مفید بود برای دوستان‌تان بفرستید.

نظرات و پاسخ‌های شما
برای ثبت نظر وارد شوید
آگهی‌های شغلت رو قبل از بقیه ببین!