بیمه بیکاری کرونا این هفته به حساب 240هزار نفر واریز می شود

بیمه بیکاری کرونا به حساب ۲۴۰هزار آسیب‌دیده از این بیماری واریز می شود.

بیمه بیکاری کرونا این هفته به حساب 240هزار نفر واریز می شود

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اعلام این خبر گفت: حق بیمه بیکاری اسفند سال گذشته ناشی از شیوع ویروس کرونا، اوایل هفته آینده به حساب افراد واریز می‌شود.

مصطفی سالاری در این رابطه ادامه داد: با دستور رییس جمهوری ۵۰ هزار میلیارد ریال برای تأمین اعتبار بیمه بیکاری دوران کرونا در نظر گرفته شده است.

کاریابی آنلاین کاران برای شما که بیکار شده اید! متقاضی عزیز بیمه بیکاری دریافت بیمه بیکاری زمان بر است و مشکلات خودش را دارد؛ می توانی زمانی که منتظرش هستی در یک فرصت شغلی خوب هم استخدام شوی؛ کاریابی آنلاین کاران به شما کمک می کند تا با هر سطح از تحصیلات و مهارت، برای یک شغل خوب استخدام بشی؛ کافی است رزومه ات را در رزومه ساز آنلاین کاران بسازی تا ما بهترین آگهی های استخدامی را به شما معرفی کنیم و در این راه همراهت باشیم. برای ساخت رزومه رایگان اینجا کلیک کنید 

دنبال استخدام در چه شغلی هستید؟ در آگهی های استخدامی سراسر وب با این لینک جستجو کنید

به گفته سالاری، از مجموع افراد متقاضی دریافت بیمه بیکاری اسفند سال گذشته، پس از پالایش وزارت کار، فهرست ۲۴۰ هزار نفر به ‌همراه شماره حساب افراد برای دریافت بیمه بیکاری به سازمان برنامه و بودجه ارائه شد.

او با اشاره به درخواست سازمان برنامه و بودجه برای ارائه شماره شبای بانکی متقاضیان گفت: در روزهای گذشته از مجموع شماره حساب‌هایی که نزد ۶ بانک موجود است نزدیک به یکصد هزار شماره شبا دریافت و به سازمان برنامه و بودجه ارائه شد و بقیه شماره‌ها نیز در روزهای آینده از چهار بانک دیگر دریافت و به این سازمان داده خواهد شد و تا آخر هفته آینده، کل بیمه بیکاری اسفند به حساب متقاضیان واریز می‌شود.

اگر بیکار شده اید و رزومه مناسبی ندارید همین حالا به سادگی یک پروفایل حرفه ای بسازید

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی خاطرنشان کرد: این پرداخت مربوط به ماه اسفند سال گذشته است و فهرست متقاضیان دریافت بیمه بیکاری فروردین سال جاری نیز ظرف چند روز آینده به سازمان برنامه و بودجه ارائه خواهد شد.

با توجه به اطلاعیه وزارت کار، افرادی که مشمول دریافت مقرری بیمه بیکاری کرونا شده و پیامک وزارت کار برای درخواست شماره حساب واریز بیمه بیکاری به دست آنها رسیده باید در سریع ترین زمان ممکن و حداکثر ۱۲ ساعت به سامانه بیمه بیکاری مراجعه و شماره حساب بانکی خود را اعلام کنند.

براساس اعلام اداره کل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت کار، متقاضیانی که پیامک درخواست شماره حساب را دریافت کرده اند و در یکی از ۶ بانک سپه، رفاه، ملی، ملت، صادرات و تجارت حساب دارند باید به سامانه بیمه بیکاری مراجعه و شماره حساب را ثبت کنند.

اگر بیکار شده اید همین حالا تمام فرصت های استخدامی منتظر شما هستند

تمام فرصت های استخدامی با اپلیکیشن کاران روی گوشی شما

این مطالب هم ممکن است برای شما مفید باشد:

واریز بیمه بیکاری کرونا به شماره حساب متقاضیان

بیشتر بخوانید: افراد بیکار به سامانه آنلاین بیکاری مراجعه کنند

بیشتر بخوانید: پرداخت سه ماهه بیمه بیکاری به بیکارشدگانِ از کرونا

بیشتر بخوانید :همه آنچه متقاضیان مشاغل خانگی باید بدانند

بیشتر بخوانید :جزئیات دریافت مقرری بیمه بیکاری/ میزان مقرری مجردها و متاهل ها

بیشتر بخوانید:تا چند سال می توانید از بیمه بیکاری استفاده کنید؟

بیشتر بخوانید :فرصت یک ماهه بیکاران برای دریافت بیمه بیکاری

نظرات و پاسخ‌های شما
برای ثبت نظر وارد شوید
آگهی‌های شغلت رو قبل از بقیه ببین!