چطور در لینکدین اعلام کنیم که جویای کار هستیم؟

اگر می خواهید در لینکدین به شرکت ها و مدیران استخدام اعلام کنید که جویای کار و آماده استخدام و همکاری هستید در این مقاله کاران با ما همراه باشید.

چطور در لینکدین اعلام کنیم که جویای کار هستیم؟

حتما هلال سبز رنگ کنار عکس پروفایل کاربران در لینکدین را دیده اید که با آرم "Open to Work" نمایش داده می شود. این علامت نشان می دهد این شخص جویای کار است.

 

 اوایل امسال بود که با شدت گرفتن بیماری کرونا، آمار بیکاری در دنیا چندین برابر شد.لینکدین هم در اقدامی جالب تصمیم گرفت قابلیت "جویای کار" را به پروفایل کارجوها اضافه کند تا کارفرمایان و متخصصان استخدام بتوانند به راحتی رزومه افراد جویای کار را در لینکدین پیدا کنند. اگر شما هم در لینکدین به دنبال آگهی های استخدامی و یا فرصت های شغلی می گردید کافیست بعد از ایجاد و ثبت پروفایل در لینکدین از طریق تنظیمات زیر گزینه "Open to Work" یا همان جویای کار را فعال کنید:

چگونه در لینکدین کار پیدا کنم؟

  1. وارد صفحه اول پروفایل تان شوید.
  2. در بالای صفحه زیر عکس پروفایل تان از کادر خط چین گزینهShow recruiters you’re open to work  را انتخاب کرده و گزینه Get started را بزنید.
  3. تنظیمات و گزینه‌های شغل موردنظرتان مثل موقعیت مکانی و مدل استخدام( مثل تمام وقت یا پاره وقت، دورکاری و ..) قابل انتخاب و تنظیم است.
  4.  شما می توانید از طریق گزینه Choose who sees you’re open انتخاب کنید چه افرادی می توانند حالت جویای کار بودن را در پروفایل شما ببینند؟ تمام دوستان لینکدین شما یا فقط مسئولان استخدام و مدیران منابع انسانی.

بعد از طی این مراحل شما می توانید روزانه چندین مرتبه به بخش دریافت پیام ها و حتی ایمیل تان سر بزنید تا پیغام ها و درخواست های همکاری را بررسی کنید. با توجه به افزایش حضور شرکت های ایرانی و کاربران در لینکدین، شانس شما برای دریافت پیشنهادهای کاری در لینکدین از این طریق بیشتر می شود.

این مطالب هم ممکن است برای شما مفید باشد:

با چه نوع رزومه ای می توانیم استخدام شویم؟ آشنایی با انواع روش های رزومه نویسی

بایدها و نبایدهای یک رزومه شغلی

ویدئو رزومه چیست و چگونه ویدئو رزومه بسازیم؟

رزومه تان را برای هر آگهی شغلی ارسال نکنید!

 

نظرات و پاسخ‌های شما
برای ثبت نظر وارد شوید
آگهی‌های شغلت رو قبل از بقیه ببین!