نمونه رزومه کارشناس تولید محتوا

نمونه رزومه یک کارشناس تولید محتوا ( به انگلیسی content specialist) را ببینید و در این مقاله کاران با آموزش نحوه نوشتن رزومه یک کارشناس تولید محتوا آشنا شوید.

نمونه رزومه کارشناس تولید محتوا

خلاقیت در تولید محتوا متناسب با نیاز یک محصول یا برند، توانایی مهم و متفاوت یک کارشناس تولید محتواست.محتوای خوب، موتور محرک هر وب سایت و شبکه اجتماعی است به همین خاطر مهم ترین وظیفه یک کارشناس تولید محتوا یا همان کپی رایتر، تهیه و انتشار محتوای نوشتاری، تصویری و حتی ویدئویی مناسب برای یک وب سایت یا شبکه اجتماعی است.باید توجه کنید شرح وظایف و خصوصیات رزومه یک کارشناس تولید محتوا با مدیر محتوا کاملا متفاوت است. شرح وظایف و مسئولیت های کارشناس تولید محتوا را از این مقاله بخوانید.

 

به پادکست کاران درباره رزومه گوش دهید

 

مهارت های کارشناس تولید محتوا

به عنوان کارشناس تولید محتوا، هرچقدر مهارت شما برای تهیه متن ها، ابزارهای طراحی تصاویر و حتی تولید پادکست و ویدئو بیشتر باشد؛ هرچقدر بیشتر بخوانید و بتوانید با ادبیات مختلف بنویسید، برای استخدام به عنوان کارشناس تولید محتوا موفق تر هستید.

رزومه یک کارشناس تولید محتوا باید شامل مهارت ها و سابقه کاری مرتبط با حوزه تولید محتوای متنی و تصویری باشد. گرچه ممکن است انتظارات هر کارفرما از شرح وظایف یک کارشناس تولید محتوا کاملا متفاوت و سلیقه ای باشد. میزان مهارت ها و سوابق کاری مثل هر شغل دیگری تاثیر مستقیمی روی حقوق یک کارشناس تولید محتوا دارد. 

 

همین الان آگهی های استخدامی رااز تمام کاریابی ها یکجا در کاران ببین

 

متناسب با اینکه قرار است در چه حوزه ای(نوشتاری، ویدئویی، تصویری و صوتی) محتوا تولید کنید، توانایی های شما در رزومه کارشناس تولید محتوا متفاوت است. اما برخی مهارت های لازم برای استخدام کارشناس تولید محتوا شامل موارد زیر هستند:

  • توانایی نویسندگی در بلاگ ها و شبکه های اجتماعی
  • خلاقیت در تولید محتوا با توجه به نیاز محصول یا برند موردنظر
  • مسلط به اصول و قواعد نوشتاری سئو محور در سایت و شبکه های اجتماعی
  • آشنایی کافی با اصول بازاریابی محتوا
  • آشنایی لازم با اصول دیجیتال مارکتینگ
  • آشنایی کافی با ابزارهای google webmaster و  google analytics
  • آشنایی لازم با نرم افزارهای گرافیکی، تهیه و ویرایش ویدئوها(متناسب با روش تولید محتوای موردنیاز)
  • آشنایی اولیه با اصول seo برای تولید محتوای هدفمند
  • مسلط به ترجمه روان از زبان انگلیسی
  • تسلط به تندتایپ نویسی به ویژه تایپ ده انگشتی

در تصویر زیر می توانید نمونه رزومه یک کارشناس تولید محتوا را ببینید؛ برای دیدن تصویر با کیفیت رزومه اینجا کلیک کنید.

نمونه رزومه کارشناس تولید محتوا

برای دیدن حقوق و دستمزد کارشناس تولید محتوا اینجا کلیک کنید.

در نوشتن رزومه کاری کارشناس تولید محتوا می توانید همچنین به مهارت های نرم خود مثل توانایی کار تیمی، مدیریت استرس، فن بیان و حتی مدیریت زمان هم اشاره کنید. اگر دنبال یک پلت فرم رزومه ساز می گردید رزومه ساز آنلاین کاران به شما کمک می کند یک رزومه کاری خوب و حرفه ای برای کارشناس تولید محتوا بسازید. کافی است یک ثبت نام فوری کنید.مراحل ساخت یک روزمه را هم می توانید از اینجا ببینید.

یک پیشنهاد عالی برای حرفه ای تر شدن رزومه کارشناس تولید محتوا این است که نتیجه تست های شخصیت شناسی تان را در فایل رزومه قرار دهید. نتایج تست هایی مانند هوش هیجانی، تست هوش گاردنر و تست تحمل استرس از جمله این آزمون ها هستند. مثلا مطابق تست شخصیت شناسی MBTI بهترین شخصیت برای استخدام کارشناس تولید محتوا INFJ است. شما می توانید با تست MBTI کاران متوجه شوید چقدر برای استخدام کارشناس تولید محتوا مناسب هستید.

بیشتر بخوانید:

ویدئو رزومه چیست و چگونه ویدئو رزومه بسازیم؟

6 اشتباهی که نمی گذارد شما استخدام شوید!

همه آنچه که باید درباره ساخت رزومه بدانید

 

نظرات و پاسخ‌های شما
برای ثبت نظر وارد شوید
آگهی‌های شغلت رو قبل از بقیه ببین!