کاران
  • کارجویان
  • کارفرمایان
  • تست شخصیت شناسی
  • مجله
  • درباره ما
کاران
loginورود | ثبت نام
  • کارجویانkeyboard_arrow_left
    • رزومه ساز
    • آشنایی با رزومه ویدئویی
    • خبرم کن
    • معرفی ام کن
    • تست های شخصیت شناسی
    • دسته بندی مشاغل
    • مصاحبه/جلسه آنلاین
    • محاسبه حقوق و دستمزد
    • مقایسه حقوق و دستمزد
  • کارفرمایانkeyboard_arrow_left
    • ثبت آگهی استخدام
    • تعرفه آگهی های استخدام
    • مصاحبه/جلسه آنلاین
    • تیم خودت را بشناس
    • معرفی کسب و کار ها
  • تست شخصیت شناسیkeyboard_arrow_left
    • همه تست ها
    • تست EQ
    • تست MBTI
    • تست هوش گاردنر
    • تست ذهن آگاهی
    • تست مهارت های یادگیری
    • تست رضایت شغلی
    • تست عزت نفس
    • تست تاب آوری
    • تست تحمل استرس
    • تست شادمانی
  • مجله
  • درباره ماkeyboard_arrow_left
    • درباره ما
    • تماس با ما
    • سوالات متداول
    • خبرنامه کاران
    • کاران در رسانه ها
    • خدمات منابع انسانی
    • کاران برای کارجویان
    • استخدام برای کارفرمایان

    از کلمات مناسب تر استفاده کنید

سایت کاریابی و آگهی استخدام کاران (خانه)  
  • 3 دقیقه
  • ۱۳۹۹/۹/۱۰
  • 3955 نفر
commentstar_border
ارسال گزارشwarning
share
content_copyکپی لینک کوتاه
اشتراک در تلگرام
اشتراک در توئیتر
اشتراک در لینکدین
rss_feed
    commentstar_border
    ارسال گزارشwarning
    share
    content_copyکپی لینک کوتاه
    اشتراک در تلگرام
    اشتراک در توئیتر
    اشتراک در لینکدین
    rss_feed

      وظایف و مهارت های یک کارشناس تولید محتوا حرفه ای

      در این مقاله کاران با جدیدترین وظایف شغل کارشناس تولید محتوا (به انگلیسی content specialist) و مسئولیت های آن آشنا شوید و آگهی‌های استخدام یک کارشناس تولید محتوا را هم ببینید.

      نویسندهسپیده نیکخواه
      معرفی مشاغل
      3 دقیقه
      ۱۳۹۹/۹/۱۰
      3955 نفر
      وظایف و مهارت های یک کارشناس تولید محتوا حرفه ای

      کارشناس تولید محتوا چه کسی است؟

      محتوای خوب و هدفمند، کلید جذب مخاطبان در سایت و شبکه های اجتماعی است. یک کارشناس تولید محتوا به زبان ساده، مسئول تولید انواع محتوای نوشتاری، تصویری و یا ویدئویی برای معرفی و تبلیغ برند یک شرکت، محصول و یا خدمات آن است. یک کارشناس تولید محتوای حرفه ای، باید بتواند با توجه به نیاز برند و گرایش مخاطبان، محتوای هدفمند،جذاب، سرگرم کننده و آموزشی تولید کند. محتوایی که یک کارشناس تولید محتوا تولید می کند، باید مطابق اصول سئو (seo) باشد تا بتواند در وب سایت ها، وبلاگ ها، رسانه های اجتماعی و ایمیل مارکتینگ مورد استفاده قرار گیرد و مخاطبان را جذب کند.

       

      استخدام کارشناس تولید محتوا و وظایف آن

      بازار کار و استخدام یک کارشناس تولید محتوا

      استخدام یک کارشناس تولید محتوا با توجه به اینکه این شغل به راحتی از خانه به صورت دورکاری و یا به صورت پاره وقت هم قابل انجام است طرفداران زیادی دارد. اگر توانایی نویسندگی در بلاگ ها و سایت ها را دارید و یا با روش های تولید محتوای تصویری و ویدئویی جذاب آشنا هستید، می توانید با مطالعه و گذراندن دوره های آموزشی مثل بازاریابی محتوا و دیجیتال مارکتینگ به عنوان کارشناس تولید محتوا استخدام شوید.

       

      همین الان آگهی های استخدامی رااز تمام کاریابی ها یکجا در کاران ببین

       

      چه رشته های تحصیلی به استخدام کارشناس تولید محتوا نزدیک است؟

      فارغ التحصیلان رشته ارتباطات و روزنامه نگاری، روابط عمومی، رشته ادبیات فارسی، تبلیغات و بازاریابی و حتی فارغ التحصیلان رشته مترجمی زبان انگلیسی می توانند با کسب اطلاعات لازم به عنوان کارشناس تولید محتوا مشغول کار شوند.

      حقوق و دستمزد کارشناس تولید محتوا

      میزان حقوق یک کارشناس تولید محتوا با توجه به سابقه، تجربه کاری و حتی ساعت های کاری کاملا متفاوت است. اگر به عنوان کارآموز تولید محتوا فعالیت می کنید حقوق شما ممکن است حتی کمتر از پایه وزارت کار باشد. اما حقوق یک کارشناس تولید محتوا با حداقل دوسال سابقه کار می تواند از 3 میلیون تا 4 میلیون تومان در سال 99 متغیر باشد.

       شرح وظایف یک کارشناس تولید محتوا

      شرح وظایف و انتظارات از یک کارشناس تولید محتوا با توجه به اینکه قرار است در چه حوزه ای(نوشتاری، پادکست، ویدئو و تصاویر و اینفوگرافی) محتوا تولید کند، متفاوت است:

      • تهیه محتوا متناسب با نیاز یک محصول یا برند برای انتشار در بلاگ و شبکه های اجتماعی
      • تهیه محتوا براساس اصول سئو(seo)  
      • انتشار محتوا در زمان های تعیین شده مطابق تقویم محتوا
      • ساختاربندی محتوا برای شفافیت و سادگی نمایش محتوا
      • جستجو و تحقیق درباره محتواهای جدید از منابع معتبر
      • ویرایش و نهایی کردن مطالب و محتوا پیش از انتشار
      • برقراری ارتباط و هماهنگی با مدیر تولید محتوا و مسئول دیجیتال مارکتینگ

       

      اگر دنبال کار میگردی یا میخوای موقعیت بهتری پیدا کنی در عرض چند دقیقه رزومه ات رو بساز

       

      وظایف یک کارشناس تولید محتوای حرفه ای

      مهارت های یک کارشناس تولید محتوا

      انتظارات کارفرمایان از توانمندی های یک کارشناس تولید محتوا متفاوت است. مطابق آنچه در سایت های معتبری مانند indeed  و glassor گفته شده  برخی مهارت های لازم برای استخدام کارشناس تولید محتوا شامل موارد زیر هستند:

      • توانایی نویسندگی در بلاگ ها و شبکه های اجتماعی
      • خلاقیت در تولید محتوا با توجه به نیاز محصول یا برند موردنظر
      • مسلط به اصول و قواعد نوشتاری سئو محور در سایت و شبکه های اجتماعی
      • آشنایی کافی با اصول بازاریابی محتوا
      • مسلط به نرم افزارهای خانواده آفیس(ورد، اکسل، پاورپوینت، وان نوت)
      • آشنایی لازم با اصول دیجیتال مارکتینگ
      • آشنایی کافی با ابزارهای google webmaster و  google analytics
      • آشنایی لازم با نرم افزارهای گرافیکی، تهیه و ویرایش ویدئوها(متناسب با روش تولید محتوای موردنیاز)
      • آشنایی اولیه با اصول seo برای تولید محتوای هدفمند
      • مسلط به ترجمه روان از زبان انگلیسی
      • تسلط به تندتایپ نویسی به ویژه تایپ ده انگشتی

      شخصیت شناسی یک کارشناس تولید محتوا

      خلاقیت و علاقمندی به مطالعه و خواندن مطالب جدید و کتابخوانی مهم ترین ویژگی های شخصیتی یک کارشناس تولید محتوا هستند. اگر می خواهید به عنوان یک کارشناس تولید محتوا استخدا شوید حتما باید شوق جستجو درباره عناوین تازه داشته باشید. مطابق تست شخصیت شناسی MBTI بهترین شخصیت برای استخدام کارشناس تولید محتوا تیپ شخصیتی INFJ است. 

       

      اگر میخوای بدونی برای چه شغلی مناسبی در تست شخصیت شناسی کاران شرکت کن

       

      به نظر شما یک کارشناس تولید محتوا چه ویژگی ها و وظایف دیگری دارد؟

       

      بیشتر بخوانید:

       نمونه رزومه کارشناس تولید محتوا را از اینجا ببینید

      نظرات و پاسخ‌های شما
      برای ثبت نظر وارد شوید
      رزومه ساز
      رزومه ساز
      ثبت آگهی استخدام
      خبرم کن
      آگهی‌های شغلت رو قبل از بقیه ببین!
      searchجستجوهای اخیر در کاریابی آنلاین کاران
          • کاران برای کارجویان
          • جستجو در تمام آگهی‌ها
          • آشنایی با رزومه ساز کاران
          • رزومه‌ساز سریع
          • تست های شخصیت شناسی
          • رزومه ویدئویی
          • استخدام برای کارفرمایان
          • ثبت آگهی استخدامی
          • معرفی‌ام کن
          • مصاحبه/جلسه‌ی آنلاین
          • تعرفه آگهی های استخدام
          • خدمات منابع انسانی کاران
          • معرفی کسب و کارها
          • برند کارفرمایی
          • آشنایی با شغل ها
          • مجله کاران
          • سوالات متداول
          • تماس با کاران
          • درباره کاران
          • کاران در رسانه‌ها
          • وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی
          headset_mic
          021-41767830
          استخدام در کاران

          پلت فرم کار و استخدام کاران

          نماد اعتماد الکترونیک
          نماد سازماندهی
          androidدانلود اپلیکیشن کارجویی کاران
          androidدانلود اپلیکیشن کارفرمایی کاران
        Copyright 2022 Karan   |   Made with ❤ in Karan | v6.11.1