آگهی استخدامی ویدئویی چه مزیتی دارد؟
زمانی که کارجویان به جای دیدن یک متن خشک و رسمی، فیلمی کوتاه درباره محیط کار یک شرکت و فرصت های شغلی آن می بینند قطعا بیشتر ترغیب می شوند که در این شرکت استخدام شوند؛ به همین خاطر زمانی که یک آگهی استخدامی تصویری می سازید شانس تان برای دریافت رزومه ها بیشتر می شود. برای دیدن یک نمونه آگهی استخدامی ویدئویی اینجا کلیک کنید.
7 نکته ساخت یک آگهی استخدامی ویدئویی
1. تا جای ممکن در معرفی شرکت و شغلی که به دنبال استخدام افراد هستید جمله های خلاصه بگویید که حوصله سر بر نباشد.
2. سعی کنید از جملات ساده و صمیمانه برای شرح موقعیت کاری و شرکت استفاده کنید تا کارجویان راحت تر با ویدئو ارتباط برقرار کنند.
3. فضایی که در آن ویدئو آگهی استخدامی را می سازید بسیار مهم است که نور کافی داشته و مرتب و منظم باشد.
4.حتما در ویدئوی آگهی استخدامی از متن نوشته های مناسب در بین تصاویر پخش شده استفاده کنید.
5.حتما فهرست مهارت ها و شرح وظایف موردنیاز شغل موردنظرتان را در ویدئو پخش کنید.
6.برای ضبط ویدئو آگهی استخدامی حتما لباس مناسب با فضا و فرهنگ کاری شرکت بپوشید.
7. خلاقیت و جذابیت را فراموش نکنید. حتما برای نشان دادن فضاهای شرکت و معرفی همکاران از حالت خشک و اداری خارج شوید و با جملات کوتاه و امکانات نرم افزاری، تصاویر خوب و مهیجی بگیرید.
بیشتر بخوانید:
آشنایی با انواع رزومه های ویدئویی و نحوه ساخت آنها