کاران
  • کارجویان
  • کارفرمایان
  • تست شخصیت شناسی
  • مجله
  • درباره ما
کاران
loginورود | ثبت نام
  • کارجویانkeyboard_arrow_left
    • رزومه ساز
    • آشنایی با رزومه ویدئویی
    • خبرم کن
    • معرفی ام کن
    • تست های شخصیت شناسی
    • دسته بندی مشاغل
    • مصاحبه/جلسه آنلاین
    • محاسبه حقوق و دستمزد
    • مقایسه حقوق و دستمزد
  • کارفرمایانkeyboard_arrow_left
    • ثبت آگهی استخدام
    • تعرفه آگهی های استخدام
    • مصاحبه/جلسه آنلاین
    • تیم خودت را بشناس
    • معرفی کسب و کار ها
  • تست شخصیت شناسیkeyboard_arrow_left
    • همه تست ها
    • تست EQ
    • تست MBTI
    • تست هوش گاردنر
    • تست ذهن آگاهی
    • تست مهارت های یادگیری
    • تست رضایت شغلی
    • تست عزت نفس
    • تست تاب آوری
    • تست تحمل استرس
    • تست شادمانی
  • مجله
  • درباره ماkeyboard_arrow_left
    • درباره ما
    • تماس با ما
    • سوالات متداول
    • خبرنامه کاران
    • کاران در رسانه ها
    • خدمات منابع انسانی
    • کاران برای کارجویان
    • استخدام برای کارفرمایان

    از کلمات مناسب تر استفاده کنید

سایت کاریابی و آگهی استخدام کاران (خانه)  
  • 2 دقیقه
  • ۱۴۰۰/۱/۲۳
  • 169 نفر
commentstar_border
ارسال گزارشwarning
share
content_copyکپی لینک کوتاه
اشتراک در تلگرام
اشتراک در توئیتر
اشتراک در لینکدین
rss_feed
    commentstar_border
    ارسال گزارشwarning
    share
    content_copyکپی لینک کوتاه
    اشتراک در تلگرام
    اشتراک در توئیتر
    اشتراک در لینکدین
    rss_feed

      مدیران چه زمانی باید به عملکرد کارکنان بازخورد مثبت و منفی بدهند؟

      انواع بازخورد مدیریتی به عملکرد کارمندان اگر در زمان و موقعیت درست صورت بگیرد نتایج مثبتی در پی دارد. در این مقاله کاران می توانیم موقعیت های مناسب برای دادن بازخوردهای مثبت و منفی به کارکنان را شناسایی کنیم.

      نویسندهسپیده نیکخواه
      اخبار کاران
      2 دقیقه
      ۱۴۰۰/۱/۲۳
      169 نفر

      در مقاله قبلی کاران با عنوان چرا مدیران باید به کارکنان بازخورد بدهند؟ اشاره کردیم که کارکنان نیاز دارند که مدیران درباره عملکرد کاری آنها اظهار نظر کنند. بازخوردهای مدیریتی حتی اگر منفی هم باشند اگر در زمان و موقعیت مشخصی مطرح شوند می توانند نتایج مثبتی در پی داشته باشند.

      مدیران چه زمان های باید به عملکرد کارکنان بازخورد بدهند:

      شرایط زیر زمان هایی هستند که شما می توانید نسبت به عملکرد کارکنان خود بازخورد بدهید:

      1. زمانی که فرد کاری مثبت انجام داده و تاثیراتی مثبتی بر عملکرد سازمان داشته است.

      2. زمانی که فرد انتظار بازخورد را دارد پس موقعیت خوبی برای بازخورد است و باید حتما بازخورد بدهید.

      3 . زمانی که عملکرد مطابق استانداردها نیست و نیاز به اصلاح در جهت استارنداردها وجود دارد.

      در برخی موقعیت ها هم نباید بازخورد داد چون ممکن است مجبور به بزرگنمایی یا کتمان شویم:

      1. وقتی که اطلاعات کافی در مورد موضوع نداریم.

      2. وقتی که بازخورد در مورد عواملی است که کارمند واقعا نمی تواند آن را تغییر دهد و یا کنترلی بر آن ندارد. در این زمانها بازخورد دادن اشتباه محض است.

      3. زمانی که عصبی هستید و یا توانایی کنترل رفتارتان را ندارید به هیچ وجه بازخورد ندهید، چون اینکار فقط باعث آزار و آسیب می شود و نه بهبود وضعیت.

      4. وقتی بازخورد نظر شخصی شماست و از یک رفتار اثربخش حمایت نمی کند. بازخورد ندهید.

      5. اگر بازخوردهایتان را تنها در زمان بروز مشکل ارائه دهید، ممکن است افراد شما را فردی قدرنشناس و بهانه جو تلقی کنند.

       

      اگر داری استخدام میکنی با 40 درصد تخفیف آگهی تو ثبت کن کد تخفیف jobad40

       

      بیشتر ین تاثیرگذاری بازخورد، زمانی است که کمترین تهدید را برای عزت نفس فرد دارد.

      چون زمانی که بازخوردها بر عزت نفس تاثیر بگذارند، ناخودآگاه سرباز درون فرد فعال شده و مقاومت ها آغاز می شود. در واقع بازخورد در مورد خصوصیات شخصیتی و عادات بیشترین رنجش را در پی دارند. بازخوردهایتان را زمانی که هر دو طرف آرام هستید بیان کنید در غیر اینصورت ممکن است یک بازخورد منفی تبدیل به یک تعارض شود.

      بیشتر بخوانید:

      10روش برای اینکه به کارمندان بازخورد موثر بدهیم

      10 اشتباه مدیران درمصاحبه استخدامی که کارجو را فراری می دهد

      نحوه ارتباط صحیح مدیران با همکاران! خشک یا صمیمی؟!

      نظرات و پاسخ‌های شما
      برای ثبت نظر وارد شوید
      رزومه ساز
      رزومه ساز
      ثبت آگهی استخدام
      خبرم کن
      آگهی‌های شغلت رو قبل از بقیه ببین!
      searchجستجوهای اخیر در کاریابی آنلاین کاران
          • کاران برای کارجویان
          • جستجو در تمام آگهی‌ها
          • آشنایی با رزومه ساز کاران
          • رزومه‌ساز سریع
          • تست های شخصیت شناسی
          • رزومه ویدئویی
          • استخدام برای کارفرمایان
          • ثبت آگهی استخدامی
          • معرفی‌ام کن
          • مصاحبه/جلسه‌ی آنلاین
          • تعرفه آگهی های استخدام
          • خدمات منابع انسانی کاران
          • معرفی کسب و کارها
          • برند کارفرمایی
          • آشنایی با شغل ها
          • مجله کاران
          • سوالات متداول
          • تماس با کاران
          • درباره کاران
          • کاران در رسانه‌ها
          • وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی
          headset_mic
          021-41767830
          استخدام در کاران

          پلت فرم کار و استخدام کاران

          نماد اعتماد الکترونیک
          نماد سازماندهی
          androidدانلود اپلیکیشن کارجویی کاران
          androidدانلود اپلیکیشن کارفرمایی کاران
        Copyright 2022 Karan   |   Made with ❤ in Karan | v6.10.8