محمد غفاری، جزو معدود اساتید دانشگاهی در حوزه MBA است که سال ها تجربه عملیاتی در بخش مدیریت فروش و بازاریابی دارد؛ او که متولد سال 1352 است، سال های متمادی در صنایع مختلف از پتروشیمی تا اپراتورهای تلفن همراه، اینترنت و البته فناوری اطلاعات و ارتباطات مدیر فنی و فروش بوده است. در لابه لای صدای شش دانگ غفاری در این مصاحبه و روایت هایش از بیست و اندی سال تجربه کار با برندهای صاحب نام حوزه ICT،شما به راحتی می توانید بارقه های هوش و سخت کوشی را در این مدیر کهنه کار ببینید. او در این گفتگو علاوه بر ارائه تجاربش به ویژه در حوزه مدیریت منابع انسانی تیم های فروش و بازاریابی، به عنوان یک منتور ،نگاه تازه ای به جریان فعالیت استارتاپ ها و مخصوصا ناگفته هایی از دلایل شکست آنها دارد. پیشنهاد می کنم در این گفتگوی مجله خبری کاران با ما همراه باشید.
- create سپیده نیکخواه
- access_time 5 دقیقه
- keyboard_arrow_left مصاحبه ها
- calendar_today ۱۳۹۸/۹/۵