داشتن اهداف شغلی مقدمه ای برای پیشرفت شغلی است. اما چگونه هدف گذاری شغلی کنیم تا موفق شویم؟ در این مقاله کاران به نقل از سایت های indeed و Forbes پیشرفت شغلی از جدید راهکارهای توسعه شغلی و نمونه اهداف شغلی در سال جدید گفته ایم.
یکی از مهم ترین سوالات روانشناسی و چالشی در مصاحبه استخدامی، پرسیدن درباره نقاط ضعف شماست. در این مقاله کاران از بهترین جواب هایی که می توانید به این سوال بدهید گفتیم.
دوست دارید در سال جدید چه مهارت هایی یاد بگیرید؟ کدام عادت ها را ترک کنید؟ در این مقاله کاران از 7 مهارت و شایستگی مهم برای موفقیت در سال جدید گفتیم.
نسل Z یا همان Generation Z چه کسانی هستند؟ چرا روحیات کاری آنها با نسل های قبل متفاوت است؟ مدیران باید با چه روش هایی نیروهای نسل جدید را مدیریت و هدایت کنند؟ اگر به جواب این سوال ها علاقمندید با ما در این مقاله کاران همراه باشید.
خود مدیریتی یکی از اصول مهم برای موفقیت در زندگی شخصی و کاری مان است. در این مقاله کاران از اصل "بوشیدو " به عنوان یک تکنیک ژاپنی برای خود مدیریتی گفته ایم که سال ها مورد توجه موفق ترین چهره های دنیا بوده است.
چطور با آزار جنسی در محل کار مقابله کنیم؟ وقتی با پیشنهادهای آزاردهنده از سوی رئیس، مدیران و یا همکاران دیگر مواجه می شویم، چه رفتاری درست است؟ در این مقاله کاران ضمن اشاره به چند نمونه تجربه آزار جنسی در محیط کار، از برخی راهکارهای رفتار با چنین درخواست هایی گفتیم.
کسانی که تفکر انتقادی دارند در محیط کار هم مثل خیلی از زمینه های زندگی، موفق تر و موثر تر هستند. در این مقاله کاران از 5 مهارت تفکر انتقادی و روش های تقویت آن گفتیم که می تواند برای کارفرمایان و مدیران شما جذاب باشد. با دانستن این مهارت ها قطعا می توانید برای استخدام و مصاحبه شغلی هم موفق باشید.
می دانستید تفکر انتقادی به عنوان یکی از مهم ترین مهارت های نرم این روزها خیلی مورد توجه کارفرمایان برای استخدام قرار گرفته است؟ اگر شما هم می خواهید تفکر انتقادی داشته باشید و در محیط کار مثل یک همکار حرفه ای انتقاد کنید، این مقاله کاران به شما کمک می کند با مفهوم تفکر انتقادی و راه های تقویت آن به ویژه برای محیط کار بیشتر آشنا شوید.
می دانستید در سالی که گذشت حدود 39 درصد از کارمندانی که همچنان می خواستند دورکار باشند و سازمان شان نپذیرفته، محل کارشان را ترک کرده اند؟ معضل جدید شرکت ها و سازمان ها، فرهنگ کاری بعد از کروناست که در این مقاله کاران به این مشکل و راهکارهای آن پرداخته ایم.
قانون 5 ثانیه یکی از تکنیک های مهم برای خود مدیریتی و خودانگیزشی است. با رعایت این قانون می توانید زندگی و کار و اعتماد به نفس تان را هر روز دگرگون کنید. در این مقاله کوتاه می توانید خلاصه جالبی از کتاب قانون 5 ثانیه اثر مل رابینز را بخوانید و لذت ببرید.
اخبار کاران را در شبکه های اجتماعی، زودتر ببنید