مهارت پرزنت کردن یا همان ارائه کردن، یکی از مهارت های ارتباط بین فردی محسوب می شود و می تواند نشان دهنده میزان هوش هیجانی شما هم باشد. توانایی سخنرانی و ارائه در جمع همانقدر که می تواند سخت و پراسترس باشد اما خبر خوب اینکه مثل باقی عناصر هوش هیجانی کاملا آموختنی و اکتسابی است. در این مقاله کاران از 7 روش و نکته برای افزایش مهارت ارائه و معرفی کردن گفتیم.
افراد موفق چه می کنند که در مقایسه با باقی کسانی که می شناسیم سریع تر به اهداف و خواسته هایشان می رسند؟ این مقاله کاران درباره 20 عادت زندگی، رفتار و طرز فکر افراد موفق به ویژه درباره مسائل کاری و چالش های زندگی است که مطالعه آنها خالی از لطف نیست.
تمرینهای افزایش عزت نفس در محیط کار میتواند با درک بهتر توانایی و ویژگیهای شما، احساس اطمینان از شایستگی تان برای انجام کارها را بیشتر کند. در این مقاله کاران از تمرینهایی گفتیم که برای یادآوری توانمندیهای شما و ایجاد حس بهتر در محیط کار هستند.
تهیه رزومه ویدئویی (ویدئو رزومه) یا همان رزومه تصویری یکی از راه های تاثیرگذار برای برندینگ شخصی ( پرسونال برندینگ) است. در این مقاله کاران از روش های ساخت رزومه ویدیویی گفتیم.
ساخت رزومه آسان و رایگان به تمام کسانی که به دنبال کار هستند کمک میکند سریعتر در موقعیتهای شغلی استخدام شوند. در این مقاله کاران از فوت و فنهای ساخت رزومه حرفه ای و جذاب گفتیم.
استخدام مجدد کارمندان یکی از روش های استراتژیک شرکت ها برای استخدام نیروهای قدیمی است. در این مقاله کاران از مزایا و معایب استخدام دوباره کارکنان بعد از استعفای آنها از زبان مدیران گفتیم.
مدیران و متخصصان منابع انسانی چطور انبوهی از رزومه ها را در مدت زمان کوتاهی انتخاب و یا غربال می کنند؟ در این مقاله کاران از تکنیک های غربال گری رزومه گفتیم که هم برای کارفرمایان و هم برای کارجویان می تواند مفید باشد.
درباره من پاراگراف کوتاهی است که خلاصه ای از رزومه شماست و می تواند نظر مخاطب رزومه را به خواندن جزئیات بیشتر جلب کند. نوشتن درباره من در رزومه کاری نیاز به مشخص کردن سه نکته اصلی دارد: عنوان حرفه ای شما، نقاط قوت و دستاوردهایتان و هدف شغلی که دنبال می کنید.
ما اغلب خشم در محیط کار را با عصبانیتهای خارج از کنترل برابر میکنیم. اما احساس خشم علامت مهمی است که نشان میدهد چیزی اشتباه است و باید به طور موثر مهار شود. مدیریت خشم در محیط کار میتواند به ما قدرت لازم برای اصلاح امور و حتی افزایش اعتماد به نفس را بدهد. در این مقاله کاران از بهترین روش های کنترل خشم در سرکار گفتیم.
امروزه نقش اساسی بنگاه های کوچک و متوسط در تعیین رشد اقتصادی کشورها برای همه دولت ها آشکار است. عوامل خارجی بسیاری وجود دارد که در کنترل صاحبین کسب و کارها نیست و دولت نقش جدی در کنترل آنها بازی می کند، به گونه ای که هم می تواند تسهیل کننده باشد و هم به طور معناداری بر بقا یا حذف آنها اثر بگذارد. در این یادداشت، کاران به عوامل محیطی اثر گذار بر کسب و کار ها پرداخته ایم.
اخبار کاران را در شبکه های اجتماعی، زودتر ببنید