استخدام برنامه نویس جاوا

اگر برنامه نویس جاوا هستید و به دنبال فرصت های استخدامی برنامه نویسی جاوا می‌گردید و یا حتی کارفرما هستید و می خواهید برنامه نویس جاوا استخدام کنید، این مقاله کاران را حتما بخوانید.

استخدام برنامه نویس جاوا

استخدام برنامه نویس جاوا این روزها طرفداران زیادی دارد.

اگر می خواهید به عنوان برنامه نویس جاوا استخدام شوید، ابتدا باید حوزه‌ کاری خود را مشخص کنید.

 

چطور یک برنامه نویس جاوا شویم؟

زبان برنامه نویسی جاوا زبان قدرتمندی است که با استفاده از آن می‌توانید برای پلتفرم های مختلف مثل اندروید، وب و دسک تاپ برنامه نویسی کنید.

اگر دوست دارید برای موبایل های اندرویدی به صورت native برنامه بنویسید، می‌توانید از زبان جاوا استفاده کنید البته یادگیری جاوا برای نوشتن اپلیکیشن اندرویدی دو بخش جدا دارد. یک بخش خود زبان برنامه‌نویسی جاوا است و بخش دیگر فهمیدن قسمت‌های مختلف یک اپلیکیشن مانند رابط کاربری و سیستم‌عامل اندروید است. اگر به برنامه نویسی جاوا برای وب علاقه مند هستید می‌توانید سراغ فریم ورکSpring  بروید. البته این تکنولوژی فقط برای وب نیست و با آن می توان برنامه های مختلفی نوشت. Spring در برنامه نویسی تجاری جاوا معروف ترین فریم ورک است و استخدام برنامه نویس جاوا spring بسیار پرتقاضاست.

در ادامه با توجه به مهارت هایی که کسب کرده‌اید می توانید با رزومه ساز آنلاین کاران یک رزومه‌ای حرفه ای برای خودتان بسازید.

حالا باید به دنبال آگهی های استخدامی برنامه نویس جاوا بگردید و برای آن ها درخواست بفرستید.

 

استخدام برنامه نویس جاوا

 

برای استخدام برنامه نویس جاوا چه کنیم؟

استخدام برنامه نویس برای سازمان ها مسئله مورد اهمیتی است چراکه بیشتر کسب و کارها وابسته به دنیای دیجیتال شده‌اند. شاید از خود بپرسید چطور باید یک برنامه نویس موبایل استخدام کنید؟ اگر به دنبال استخدام برنامه نویس جاوا هستید، اول باید نیازمندی های فنی و تکنولوژی های مورد نیاز‌تان را از طریق مشورت با مدیر فنی مجموعه مشخص کنید، و سطح تسلط مورد انتظارتان به تکنولوژی ها و ابزار های مختلف را هم تعیین کنید.

برای استخدام برنامه نویس باید در کنار مهارت های فنی به مهارت های نرم کارجو هم توجه کنید؛ مثل توانایی حل مسئله و کار تیمی؛ بررسی کنید که آیا کارجو ذهن تحلیل گری دارد یا خیر و دقت و انضباط کارجو را نیز در نظر بگیرید.

در ثبت آگهی شغلی برای استخدام برنامه نویس جاوا به توانایی های فنی و مهارت های نرم مورد نیاز، سابقه کاری،مدرک تحصیلی و معافیت سربازی اشاره کنید و توضیح کوتاهی راجع به شرکت و حوزه فعالیت اش بدهید.

در حال حاضر استخدام برنامه نویس دورکار و پروژه ای تقاضای بسیاری دارد و خیلی از کارجویان به دنبال آگهی های استخدام دورکاری برنامه نویس جاوا هستند، پس بهتر است نوع قرارداد را هم در آگهی استخدامی‌تان ذکر کنید. اگر سابقه کاری برایتان اهمیت بالایی ندارد می‌توانید به دنبال استخدام کارآموز جاوا باشید، افراد زیادی هستند که بعد از کسب مهارت های لازم به دنبال موقعیت های کارآموزی هستند و شرکت های بسیاری با استخدام کارآموز برنامه نویسی می‌توانند کارهایشان را جلو ببرند.

 

اگر داری استخدام میکنی با 40 درصد تخفیف آگهی تو ثبت کن کد تخفیف jobad40

 

در مراحل بعدی استخدام برنامه نویس جاوا بهتر است پروژه‌ی کوچکی برای کارجو تعریف کنید و یا نمونه کار های او را بررسی کنید. برای مصاحبه استخدامی با یک برنامه نویس جاوا حتما باید مدیر فنی مجموعه حضور داشته باشد.

 

بیشتر بخوانید :

چطور برنامه نویس شویم؟

چگونه وارد بازارکار برنامه نویسی شویم؟

آشنایی با شغل برنامه نویس و چالش های آن.

چطور برنامه نویس اندروید شویم و نحوه استخدام آن.

چطور برنامه نویس وب شویم و نحوه استخدام برنامه نویس وب.

چگونه برنامه نویس موبایل استخدام کنیم؟

استخدام برنامه نویس دورکار.

استخدام برنامه نویس.

استخدام برنامه نویس iOS و درآمد برنامه نویس iOS.

استخدام برنامه نویس فول استک.

چطور برنامه نویس ASP.Net شویم و نحوه استخدام برنامه نویس ASP.Net.

نظرات و پاسخ‌های شما
برای ثبت نظر وارد شوید
آگهی‌های شغلت رو قبل از بقیه ببین!